رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی:

کمپین خرید کالای استاندارد ایرانی در ابوموسی راه‌اندازی شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۲:۳۰
کد خبر: ۷۶۴۲۴۱
اداره استاندارد ابوموسی در راستای تحقق شعار سال 97 و تأکید مقام معظم رهبری بر «تولید ملی» کمپین خرید کالای استاندارد ایرانی را در این شهرستان راه‌اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،رضا پوربابایی در آستانه فرا رسیدن هفته استاندارد به کمپین خرید کالای استاندارد ایرانی پیوست واظهارداشت: این کمپین توسط اداره استاندارد ابوموسی در راستای شعار سال 97 و تأکید مقام معظم رهبری بر «تولید ملی» به‌عنوان محور اساسی در حل مشکلات اقتصادی جهت ترویج خرید کالای ایرانی تشکیل گردیده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام عظمی ولایت « اگر تولید ملی با همت و پیگیری همگانی شتاب بگیرد، بسیاری از مشکلات معیشتی مردم و مسائل اشتغال و سرمایه‌گذاری حل خواهد شد و آسیب‌های اجتماعی کاهش زیادی خواهد یافت» افزود: طرح خرید کالای ایرانی بدون شک مهم‌ترین و امیدبخش‌ترین راهکار برای بهبود وضع موجود و تقویت و حمایت از تولیدکنندگان داخلی خواهد بود.

فرماندار ابوموسی با بیان این‌که توجه به تولید ملی و ترویج مصرف کالای داخلی رشد اقتصادی کشور را به همراه دارد، تصریح‌کرد: تحقق این امر نیازمند کار فرهنگی و ایجاد باور ملی برای مصرف‌کنندگان است.

پوربابایی با تأکید براینکه راه‌اندازی چنین کمپینی به طور حتم به نفع نظام، کشور و ایرانیان خواهد بود، ابراز داشت: اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی در عمل پیاده شود باید استفاده از کالای ایرانی در کشور به یک فرهنگ تبدیل شود و در این مسیر همه افراد تأثیرگذار می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز