مشاور عالی استاندار هرمزگان در شورای مشاوران استانداری:

مشاوران استاندار از ظرفیت نخبگان و افراد توانمند برای ارائه پیشنهادات قابل اجرا استفاده کنند

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۴۶:۵۰
کد خبر: ۷۶۴۶۲۶
مشاور عالی و رئیس گروه مشاوران استاندار هرمزگان خواستار استفاده مشاوران استاندار از ظرفیت نخبگان و افراد توانمند برای ارائه پیشنهادات قابل اجرا و مناسب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، محمدباقر کشفی در نشست شورای مشاوران استانداری هرمزگان با بیان اینکه مشاورین استانداری به عنوان قدرت تولید فکر باید ارائه دهنده پیشنهادات و نظرات سازنده برای استاندار باشند، عنوان کرد: مشاوران استاندار باید وظیفه خود را با دقت و کیفیت بیشتر انجام دهند.

وی ادامه داد: هرکدام از مشاورین استاندار به تناسب مسئولیت خود، موظف هستند وضعیت استان را مورد رصد و مطالعه قرار دهند و به صورت میدانی در جامعه حضور یابند تا بتوانند اطلاعات لازم را به دست آورند.

رئیس گروه مشاوران استاندار هرمزگان خواستار استفاده از ظرفیت نخبگان و کارشناسان توسط مشاورین استاندار شد و افزود: مشاوران می توانند در حوزه های کاری خود با حضور صاحب نظران و نخبگان اتاق فکر تشکیل دهند و محصولات یافته های خود را در قالب پیشنهاد به سمع و نظر استاندار برسانند تا مورد بهره برداری قرار گیرد.

کشفی تصریح کرد: مشاورین استاندار از زوایایی به موضوعات نگاه کنند که سایر مسئولان به آن کمتر پرداخته اند و یا از دید آنها مغفول مانده است و مشاورین به عنوان چشمان بینا و نافذ این زوایا را آشکار نمایند تا اطلاعات استان در خصوص آن موضوع کامل تر شود و امکان برنامه ریزی بهتری برای آن حوزه فراهم شود.

وی بر لزوم حضور فعالانه مشاوران استاندار در نشست ها و جلسات رسمی و غیررسمی تاکید کرد و بیان داشت: با این حضور فعال، مشاوران آسیب های بخش های مختلف را احصاء و راهکارهای پیشنهادی را به استاندار ارائه دهند.

مشاور عالی استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مشاوران استاندار افرادی با تجربه و نخبه هستند که با توانایی های خود می توانند پیشنهادات مناسبی ارائه دهند که به افزایش سرعت توسعه و پیشرفت استان کمک کند.

کشفی تاکید کرد: هرکدام از مشاورین در حوزه کاری خود از ظرفیت ها و توانمندی های افراد شایسته استان بهره ببرند و عصاره این بررسی ها و رصدهای خود را در قالب پیشنهاد جمعی و منطقی و قابل اجرا ارائه نمایند.

شایان ذکر است؛ در این نشست مشاوران جدید استاندار هرمزگان معرفی شدند و هرکدام از مشاوران تحلیل ها و پیشنهاداتی را در حیطه کاری خود جهت بهبود وضعیت و پیشرفت استان ارائه دادند.

 

 

نظر شما