مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

به قول هایی که داده ام عمل می کنم ولی کار می خواهم/ هیأتی خوب کار کند حمایت مالی می شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۵۴:۲۶
کد خبر: ۷۶۷۰۶۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: به قول ها و وعده هایی که داده ام عمل می کنم ولی در قبال آن از هیأت ها کار و برنامه می خواهم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، محمود رضا امیاری در دیداری با رئیس و اعضای هیأت ووشو استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ضمن تبریک این مناسبت خطاب به حاضرین اظهار داشت: ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و محوری دارد و برهمین اساس نه تنها یک هفته، بلکه تمام روزهای سال را در برمی گیرد.

وی افزود: ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک رویداد تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس ورزش وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود و از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان ادامه داد: بی شک امروز مسؤولیتی خطیر متوجه جامعه ورزش است و تمامی مسؤولان و دست اندرکاران در عرصه ورزش به ویژه ورزش بانوان می بایست برای توسعه، رشد و سرلوحه قراردادن الگوهای انسانیت و منش پهلوانی گام بر دارند.

امیاری عنوان داشت: وظیفه ام گوش دادن به همه درد دل های جامعه ورزش است و سپس با برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات گام برمی داریم.

وی بیان کرد: علاقمندی جوانان و نوجوانان هرمزگان به ورزش ستودنی است و طی این مدت کوتاه شاهد استعدادهای بیشماری در این حوزه از تمامی استان بودم و باید بگویم که برای همه نوابغ ورزشی برنامه داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه هدف ما کسب مدال در بازی های آسیایی و المپیک است، افزود: برای حضور پررنگ تر در بازی های آسیایی به یک برنامه ریزی بلندمدت و میان مدت نیاز است و رشته های انفرادی مانند ووشو، کاراته، تکواندو، وزنه برداری و دیگر رشته هایی از این دست می توانند با برنامه ریزی، در بازی های آسیایی آینده، از هرمزگان نماینده داشته باشند.

امیاری با بیان اینکه هیأت ها بایستی برنامه کاربردی ارائه دهند، گفت: هیأت ها در ابتدای هر سال برنامه کاربردی و مالی خود را به اداره کل ارائه دهند و این برنامه جدای از تقویم سالیانه است.

وی با بیان اینکه راهکارهای جدیدی را برای کمک مالی به ورزش پیدا کرده ایم، اظهار داشت: مدیران کل در اکثر حوزه ها پای کار هستند و برای کمک به ورزش حاضرند چراکه مشکلات زیاد است و به همکاری همه حوزه ها نیاز داریم و این موضوع صبر و حوصله هیأت ها و ورزشکاران را می طلبد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: به قول ها و وعده هایی که داده ام عمل می کنم ولی در قبال آن از هیأت ها کار و برنامه می خواهم.

امیاری تصریح کرد: ووشو نمونه یک هیأت بابرنامه و منسجم است و هیأت ها بایستی بسمت کارهای ووشو پیش بروند.

وی با بیان اینکه دیپلماسی ورزشی هنوز در هرمزگان راه اندازی نشده است، افزود: هرمزگان به عنوان یک استان مرزی بایستی ارتباطات ورزشی مناسبی را با کشورهای همسایه ایجاد کند و مسابقات و تورنمنت های بین المللی خوبی را می شود در این خصوص برگزار کرد ولی تاکنون این موضوع در این استان راه اندازی نشده است.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان در خصوص کمک مالی به هیأت های ورزشی گفت: هیأتی خوب کار کند برایش اعتبار می گذارم چراکه در شأن رئیس یک هیأت نیست که برای دو سه میلیون هر روز به اداره کل مراجعه کند و پشت درب دفتر مدیرکل و معاون ورزشی معطل بماند.

امیاری با بیان اینکه نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داریم، افزود: بنده در خدمت همه ورزشکاران هستم و حمایت از ورزش بانوان در اولویت کاری مجموعه اداره کل قرار دارد و ٣٠ درصد از کمک های مالی به هیأت ها به بانوان اختصاص داده خواهد شد.

وی در خصوص مجموعه ورزشی خلیج فارس بیان کرد: از بدو ورودم به هرمزگان سه مرتبه از ورزشگاه خلیج فارس جهت رفع و رجوع مشکلات آن بازدید کرده ام چراکه این استادیوم جزو سرمایه های ملی استان محسوب می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه خیرین ورزشی در هرمزگان سازماندهی نشده اند، عنوان کرد: خیرین ورزشیار بازوان ورزش استان هستند که به سازماندهی نیاز دارند چراکه این استان می تواند از نظر جذب کمک های مردمی جزو یکی از استان های رده بالای جدول قرار گیرد.

امیاری در پایان ضمن تقدیر از دست اندرکاران هیأت ووشو استان، یادآور شد: آمده ام که در کنار شما کار کنم چراکه معتقدم مدیریت یک امر گروهی است و من به کمک نیاز دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز