مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان :

از برنامه ها و طرح های سمن ها حمایت می کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۸:۴۲
کد خبر: ۷۶۷۵۸۰
از برنامه ها و طرح های سمن ها حمایت می کنیم
مدیرکل ورزش وجوانان با دبیران سازمان های مردم نهاد بمناسبت هفته تربیت بدنی وورزش درسالن جلسات اداره کل دیدار نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان،ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به جوانان اظهارداشت:افتخاری است که در خدمت شما هستیم ویکی از برنامه هایی که وزارت مدنظردارد موضوع جوانان و ایجاد سمن واجرای برنامه های فرهنگی در جهت رشد این حوزه می باشد.

وی ادامه داد: سمن ها باید چشم انداز و برنامه خوبی در طول سال داشته باشند تا بتوانند آن را اجرایی وعملیاتی نمایند.

امیاری با اشاره به اینکه سمن ها نمایندگان نخبگان و جوانان علاقمندانی است که با برنامه و شور و علاقه خاصی برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های اجتماعی کارهای زیادی انجام می دهند، اظهارداشت: سمن ها میتوانند با اجرای طر های بزرگ مشکلات جامعه را از جمله آسیب های اجتماعی را کم تر نمایند.

مدیرکل ورزش وجوانان افزود: از برنامه ها و طرح هایی که سازمان ها ارائه می دهند و به نفع جامعه وباعث کاهش آسیب های اجتماعی است حمایت خواهیم نمود و باید "سازمان های مردم نهاد"را به مردم جامعه و دستگاههای اجرایی بشناسانیم.تا بدانند سمن ها در حوزه آسیب های اجتماعی از جمله حوزه ازدواج،طلاق،فضای مجازی،اعتیاد و ... چه فعالیت های تاثیرگزاری را ایفا می کنند.

امیاری اعلام نمود: سمن ها را در همه ی زمینه های مالی ،اجتماعی و اقتصادی حمایت خواهیم نمود . سمن ها می توانند همایش های بزرگ در زمینه های گردشگری ،صنایع دستی ،اشتغال و...برگزار کنند.

وزارت ورزش وجوانان و جناب دکتر سلطانی فر وزیر ورزش توجه خاص و ویژه ای به استان دارند.

وی با اشاره به اینکه دراستان هرمزگان تعداد سمن ها کم است اظهارداشت: باید فضایی ایجاد شود تا تعداد سمن ها در سراسر استان افزایش یابد.

 

سمن ها باید مطالبه گرباشند و برنامه ریزی جامع و دقیقی داشته باشند تا با برنامه ریزی صحیح بتوانند تاثیرگذار تر فعالیت ها را در جامعه به نمایش بگذارند.

سمن ها باید بتوانند در حضور استاندار و مسئولین دستگاههای اجرایی حرفی برای گفتن داشته باشند.

وسعی خواهیم نمود نشستی با استاندار،امام جمعه ،معاونین استاندار و مدیران دستگاهها در بحث فرهنگی داشته باشیم تا بیشتر با عملکرد سمن ها آشنا شوند.

ظرفیت های فراوانی را در استان داریم وباید سعی کنید برای ارتقاء سازمان های مردم نهاد با دیگر استان ها هم ارتباط داشته باشید .

دراستان دریا یک ظرفیت خوبی است و سمن ها می توانند در حوزه گردشگری ،ساحل نوردی فعالیت تاثیرگذاری را در استان داشته باشند.

مدیرکل با اشاره به اینکه جوانان آینده سازان این جامعه هستندگفت: ما آمادگی خود را برای حمایت سمن ها در همه زمینه ها اعلام می داریم وخاطرنشان کرد: برای ارتقای سمن ها کارگاهها و کلاس های آموزشی برنامه ریزی و اجرایی خواهیم نمود.

در ادامه خواجه فینی معاونت فرهنگی وجوانان اداره گزارشی از عملکرد حوزه جوانان را ارائه نمودند.

گفتنی است چند نفر از نمایندگان سمن ها عملکرد،مشکلات و پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف آسیب های اجتماعی به حاظرین ارائه نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز