با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم انجام شد؛

رونمایی از کتاب شعر "گاهانِ تنهایی"

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۳:۰۹
کد خبر: ۷۶۷۷۲۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از رونمایی کتاب شعری با عنوان "گاهانِ تنهایی" اثر ابراهیم کارگرنژاد در کانون هنر این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا کمساری در آیین رونمایی این کتاب بیان داشت: در کتاب"گاهانِ تنهایی" تعداد 109 قطعه شعر در قالب چامک (شعرهای سپید کوتاه) که گذری بر تنهایی های شاعر دارند، به چاپ رسیده است.

وی در توضیح بیشتر عنوان کرد: چامک یا شعر کوتاه نوین که عنصر اصلی آن ایجاز یا خلاصه گویی است،  امکان برداشت های گوناگون را برای خواننده فراهم می سازد.

در این مراسم که با شعرخانی تنی چند از شاعران انجمن شعر قشم همراه بود، ابراهیم کارگرنژاد به عنوان خالق اثر درباره موضوع کتاب توضیحاتی ارائه کرد.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این مراسم به ارائه نقدی از این کتاب پرداخت و اظهار داشت: این کتاب با روش جدیدی که برای سخن گفتن با مخاطب انتخاب کرده، اثری متفاوت در این حوزه محسوب می شود.

سید محمد امین جعفری حسینی افزود: این کتاب نشان می دهد که نویسنده، با وجود سال ها زندگی در جزیره قشم همچنان آداب و سنن زادگاه خود در شمال ایران  را حفظ کرده و توانسته اندوخته های خود از خزر تا خلیج فارس را در این مجمعه شعر به مردم عرضه کند.

گفتنی است، اعضای این انجمن از سال 1390 به صورت رسمی با 25 عضو و برگزاری نشست های هفتگی در حال فعالیت هستند.

آیین رونمایی از کتاب مجموعه شعر "گاهان تنهایی" شب گذشته 29 مهرماه با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم، شاعران و هنر دوستان در محل کانون هنر این شهر برگزار شد.

"گاهان تنهایی"، اثر ابراهیم کارگرنژاد متخلص به (الف...کندو) توسط انتشارات دوات معاصر در 500 شمارگان به چاپ رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز