رییس اداره منابع آب شهرستان پارسیان:

۲۷ حلقه چاه غیر مجاز پلمپ شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۲۱:۵۶
کد خبر: ۷۶۷۹۵۷
رییس اداره منابع آب شهرستان پارسیان از پلمپ 27 حلقه چاه غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خالد رخش خورشید عنوان کرد: 9 حلقه چاه مجاز دارای تخلف پلمپ شد  و در جهت کنترل چاههای مجاز پروانه دار بیش از 40 حلقه چاه مجهز به کنتور گردیدند تا تعداد چاههای دارای کنتور این شهرستان به بیش از 700 حلقه چاه برسد.

وی در ادامه گفت: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی در سه ماهه دوم سال 1397،  8 جلسه با بهره برداران منابع آب، 3 جلسه شورای حفاظت، دو جلسه با ایمه جمعه و جلساتی نیز با مدیریت جهاد کشاورزی و نظام صنفی شهرستان برگزار شده است.

 این مسئول خاطر نشان ساخت: در این جلسات  در خصوص طرح احیا و تعادل بخش، طرح کاهش سطح زیرکشت ، وضعیت دشتهای شهرستان، تشریح قوانین مرتبط با منابع آب، پلمپ چاههای غیر مجاز فرم 5 بر اساس دستورالعمل سوم طرح احیا، شناسایی و برخورد با متخلفین منابع آبی و اقدامات انجام شده توسط اداره منابع آب پارسیان درخصوص شناسایی و برخورد با تخلفات منابع آب مطالبی ارائه شد.

رییس اداره منابع آب شهرستان پارسیان  در پایان بیان کرد:  از مصوبات جلسات شورای حفاظت می توان به اجرای برنامه کاهش سطح زیر کشت در شهرستان پارسیان و برخورد قانونی با متخلفین و عدم ارائه خدمات توسط ادارات جهاد و منابع آب به افرادی که الگوی کشت رعایت ننمایند اشاره کرد.

 

نظر شما