اکرمی:

الزامات محیط زیست به منظور حفاظت از آن رعایت شود

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۹:۴۷
کد خبر: ۷۶۸۵۴۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: حفظ و حراست از محیط زیست یک مسئله فرامنطقه ای است که باید الزامات آن رعایت شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بهروز اکرمی در مراسم چهارمین جشنواره فیلم دانش آموزی و دانشجویی دریا، عنوان کرد: حفاظت از محیط زیست امری فرامنطقه ای است که تنها یک سازمان با عنوان حفاظت محیط زیست نمی تواند این رسالت مهم را به سر انجام برساند.

وی با اشاره به عنوان جشنواره ملی فیلم دانش آموزی و دانشجویی دریا، افزود: همان طور که از عنوان این جشنواره معلوم است ارکان آن دانشجو، دانش آموز و دریا است، این جشنواره می تواند موجب آشنایی نسل آینده با مسائل زیست محیطی دریا شود.

اکرمی خاطرنشان کرد: اینکه جوانان و نوجوانان از مسائل زیست محیطی دریا در قالب تهیه فیلم آشنا شوند تفکر آنها را پیرامون این مسئله بیشتر خواهد کرد که موجب افزایش حساسیت آنها در خصوص امور زیست محیطی خواهد شد.

وی اضافه کرد: دانش آموزان و دانشجویان عنصر پر انرژی جامعه اند که به صورت شبانه روزی در حال تلاش و بالا بردن سطح آگاهی خود هستند و برگزاری چنین جشنواره های می تواند نقش موثری در فزایش آگاهی آنها از طریق پژوهش و تحقیق در قالب تهیه فیلم داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر حضور فعال دستگاه های اجرایی در چنین جشنواره های با رویکرد حفاظت از محیط زیست، گفت: باید دستگاه های اجرایی به منظور حمایت از فعالیت های زیست محیطی حضور پویاتر داشته باشند.

وی دریا را نعمت الهی دانست و عنوان کرد: استان هرمزگان دارای نوار ساحلی پهناور، دریا، تالاب بین المللی و جزیره متعددی است که همه این ها نعمت های خدا دادی است که باید از آنها به درستی بهره برد و محافظت کرد.

اکرمی افزود: در استان پتانسیل هایی از قبیل آبزی پروری، گردشگری و جذب توریسم، صید و صیادی و غیره وجود دارد که باید از همه این ظرفیت ها بدون ضربه زدن به محیط زیست به نحو احسن استفاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز