حیدری‌زاده خبر داد:

امضاء تفاهم‌نامه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و آموزش و پروش

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۴:۱۲
کد خبر: ۷۶۸۸۴۱
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس و ادره‌کل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،رضا حیدری‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ شهروندی و کمک به نسل جوان در فراگیری شیوه کاشت و داشت گل و گیاه تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس و اداره‌کل آموزش و پرورش استان هرمزگان منعقد شد.

وی افزود: در جریان این تفاهم‌نامه که با حضور مدیران مدارس متوسطه اول و معلمان درس کار و فن‌آوری و مدیران مدارس ابتدایی و کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به امضاء رسید، کارگاه آموزشی مرتبط با همین مسئله نیز برگزار شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: در این طرح، بذر نهال و گلدان توسط این سازمان در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته و بعد از رویش بذرهای مورد نظر و تبدیل شدن به نهال، در دی و بهمن‌ماه به خزانه فضای سبز عودت داده خواهد شد و سپس در بوستانی با عنوان دانش‌آموز کاشته شود.

حیدری زاده ادامه داد: این طرح با هدف ایجاد حس تعلق در دانش آموزان تقویت ارتباط دانش آموزان و آشنایی بیش از پیش آنها با فضای سبز شهری و کاشت و نگهداری گیاهان قانون مداری قوانین حفظ و گسترش فضای سبز اجرا می شود ما در این طرح بدنبال این هستیم که مشارکت و مراقبت را از دانش آموزان عزیز ذ داشته باشیم و فرهنگ شهروندی را در این مورد بتوانیم نهادینه کنیم.

دادی‌زاده، معاون آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز در این ارتباط گفت: این تفاهم‌نامه در چهارچوب اجرایی نمودن اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه درسی ملی و در راستای عملیاتی نمودن اهداف کلان به امضاء رسیده است.

دادی زاده ضمن ابراز رضایت از امضای این تفاهم‌نامه، بیان کرد: جامعه بشری امروز به اهمیت گل و گیاه بیش از پیش پی برده و از این  رو این موضوع برای ما دارای اهمیت ویژه‌ای است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز