استاندار هرمزگان در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بستک:

مشارکت مردم بستک در انجام امور جامعه در کشور نمونه است/به آینده بستک امید زیادی دارم/بستک می تواند نقطه اتصالی برای گردشگری و تجارت باشد

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۷:۱۸:۵۶
کد خبر: ۷۶۹۲۸۲
مردم شهرستان بستک در انجام کارهای خیر و مشارکت در امور عمومی جامعه در کشور نمونه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه ویژگی های بسیار برجسته ای در شهرستان بستک وجود دارد، عنوان کرد: مردم شهرستان بستک در انجام کارهای خیر و مشارکت در امور عمومی جامعه در کشور نمونه هستند و در عرصه سیاسی و انتخابات نیز همواره مشارکت مردم بستک زبانزد بوده است.

وی ادامه داد: ایران به بستک و بستک به ایران افتخار می کند و این شهرستان از مردمی بسیار خوب و علمای نقش آفرین در هدایت جامعه و جوانان، تقویت روحیه ملی و وفاداری به کشور برخوردار است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید همه برای ساختن و آبادانی این کشور تلاش کنیم و توطئه های دشمنان را خنثی نمائیم، افزود: ملت ایران در دفاع از این سرزمین اسلامی حاضرند جان خود را فدا کنند و با هوشیاری و هوشمندی و نگاه آرمانی که ملت ایران در کنار مسئولان دارند و در سایه اقتدار نیروهای مسلح، عظمتی برای کشور ما به وجود آمده که برای همه ایرانیان مایه افتخار است.

همتی تصریح کرد: مردم ما در عین داشتن تنوع فکری و مذهبی، وحدت و یکپارچگی دارند و زیر سایه نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنند و این راهی که ملت ایران انتخاب کرده موجب خواهد شد در تاریخ همواره زنده بمانیم.

وی گفت: دشمن تاکنون هر توطئه و تهدیدی را بر علیه کشور ما به کار برده اما موفق نبوده است و ملت ما آماده است که محکم تر از گذشته، حرکت خود برای تلاش و کار و سازندگی کشور را به جلو ببرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه  آمریکا برای فشار بیشتر بر ملت ایران از برجام خارج شد، اظهار داشت: با تدبیر مقام معظم رهبری و اقدامات و برنامه های دولت، کشور ما راه درستی را انتخاب کرد و شاهد هستیم که امروز دیگر تحریم های سازمان ملل و اروپا بر علیه کشور ما وجود ندارد.

همتی با بیان اینکه برنامه های خوبی برای شهرستان بستک در نظر داریم، خاطرنشان کرد: شهرستان بستک دارای موقعیت مهمی است و می تواند نقطه اتصالی برای گردشگری و تجارت و فعالیت های مختلف باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید به سرعت زیرساخت های شهرستان بستک تکمیل شوند تا مردم در این شهرستان سرمایه گذاری داشته باشند، تصریح کرد: خیرین این شهرستان با انجام کارهای بزرگ و مهم به کمک دولت آمده اند و ما به عنوان خادمان مردم قدردان آنها هستیم.

استاندار هرمزگان احداث جاده بستک به جناح تا چارک، گاز رسانی و تامین آب پایدار شهرستان بستک از طریق شیرین سازی آب دریا و انتقال آن به این شهرستان را از جمله برنامه های مهم برای بستک برشمرد.

همتی با بیان اینکه به آینده بستک امید زیادی دارم، اضافه کرد: استعدادهای بسیاری در میان مردم این شهرستان وجود دارد.

وی گفت: انتظار ما از فرمانداران این است که به طور دائم برنامه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هر شهرستان را سازماندهی و مسائل را خوب منتقل کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان بیان داشت: اولویت دولت، اقتصاد و ایجاد اشتغال برای جوانان است و در این راستا باید تشویق و حمایت جدی از سرمایه گذاران داشته باشیم که نقش فرمانداران و مسئولان شهرستان در این خصوص بسیار مهم است.

در پایان این مراسم از زحمات عبدالله پرتابیان فرماندار سابق بستک قدردانی و سید شمس الدین قتالی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بستک معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز