معاون امور صنایع سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۷۰۲۹۳
حل مشکل رکود واحدها و رفع بیکاری از اهداف و برنامه های کارگروه رفع موانع تولید است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ سهراب رضوانی  اظهار داشت: بر اساس برنامه های اقتصاد مقاومتی تقویت تولید داخلی، حل مشکل رکود واحدها و رفع بیکاری از اهداف و برنامه های کارگروه رفع موانع تولید استان است.

رضوانی  افزود: حمایت دستگاههای خدمات رسان از واحدهای تولیدی الزامی است و بنابراین براساس تاکید  استاندار هرمزگان  هیچ دستگاهی بدون هماهنگی با استانداری وفرمانداری ها حق قطع خدمات واحدهای تولیدی را ندارد.

وی ادامه داد: همه مدیران و کارشناسان دستگاه ها و بانک ها باید شرایط تولید و فعالان این بخش را درک کنند و همراهی لازم را برای حل مشکلات داشته باشند.

وی با بیان اینکه کالای بی کیفیت از سوی استان حمایت نمی شود افزود: تولید کنندگان باید تولید کالا با کیفیت مناسب را در دستور کار خود قرار دهند و چرا که رعایت حداقل استاندارد کالای تولیدی از سوی تولید کنندگان بیانگر رعایت حقوق شهروندی از سوی آنان است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان گفت: ارائه تسهیلات رونق تولید از سوی بانک ها موجب رشد و توسعه تولید و بهبود فضای کسب و کار است و بنابراین افزایش تعاملات در این حوزه از سوی بانک ها الزامی است.

سهراب رضوانی  افزود: وصول مطالبات و معوقات بانک ها نباید از محل وام تسهیلات تولید کنندگان باشد و بانک ها در خصوص وصول معوقات و پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان استان تعامل بیشتری داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز