فرماندار ابوموسی تاکیدکرد:

ضرورت آموزش پدافندغیرعامل در مدارس برای مقابله با انواع تهدیدات دشمن

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۲۶:۱۸
کد خبر: ۷۷۰۷۴۰
فرماندار ابوموسی بر ضرورت ارائه آموزش پدافندغیرعامل در مدارس برای مقابله با انواع تهدیدات دشمن تاکیدکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ در دومین روز از هفته نکوداشت پدافند غیرعامل همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان، رضا پوربابایی فرماندار ابوموسی به همراه جمعی از مسؤولان و فرماندهان نظامی شهرستان در زرمایش پدافند غیرعامل مدارس شهرستان شرکت کرد.

پوربابایی در این مراسم پدافند غیرعامل را تهدید شناسی دشمن اعلام کرد و گفت: اجرای رزمایش های پدافند غیرعامل در مدارس باعث مستحکم شدن دانش آموزان در مقابل هر گونه تهدید دشمن و آمادگی آن ها برای عملیات امداد و نجات و آشنایی با روش های حملات دشمن است.

فرماندار ابوموسی با تأکید بر اهمیت آموزش پدافند غیرعامل به صورت گسترده، افزود: در دوران معاصر که فناوری های نوین به شکل انفجار گونه در حال پیشرفت است تهدیدات هم بیشتر شده و  جوانان نوجوانان بیشتر در معرض خطر هستند، از این رو برای پایداری و آشنایی با راه های مقابله با این تهدیدات باید هرچه سریعتر اقدامات پدافندی به صورت گسترده آموزش داده شود.

وی ادامه داد: آموزش پدافند غیر عامل می تواند میزان صرفه جویی خسارات حوادث طبیعی و غیر طبیعی به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهد و باید با تداوم اجرای این رزمایشات گام های موثری در این راستا برداشته شود.

فرماندار شهرستان ابوموسی با تاکید بر افزایش هم افزایی دانش آموزان در صورت وقوع حوادث گفت: پدافند غیرعامل سرمایه گذاری برای کاهش خطرات و آسیب های احتمالی است که باید با ترویج این آموزش سطح دانش و آگاهی دانش آموزان ارتقاء داده شود.

گفتنی است، در این رزمایش دانش آموزان به اجرای سناریوی مواجه با آتش سوزی و برخورد با آسیب های ناشی از حوادث پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز