خلاقیت راه برون رفت از رکود صنعت هتلداری است

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۲:۰۶
کد خبر: ۷۷۰۸۶۸
نشست صمیمی جامعه هتلداران استان هرمزگان با حضور رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی، فائقه اتابک معاون گردشگری و جمعی از هتلداران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ در این نشست به بیان و بررسی مشکلات موجود جامعه هتلداران از جمله اسکان در واحدهای غیر مجاز، استاندارد سازی کیفیت خدمات گردشگری، نوسازی و بهسازی، نرخ گذاری و همچنین راهکارهای حل و توسعه صنعت هتلداری استان پرداختند.

رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان با اشاره به اینکه در جهت حل مشکلات و رکود هتل ها باید خلاق بود افزود: خلاقیت راه حلی برای برون رفت از این مشکلات و  کم کردن هزینه ها جهت افزایش درآمد است.

وی افزود: برای رونق هتل های  هرمزگان برنامه های مختلفی را در نظر داریم که برگزاری نمایشگاه های مختلف یکی از این برنامه ها می باشد.

مدیر کل میراث  فرهنگی هرمزگان ادامه داد: همچنین با همکاری دستگاه های مرتبط با حوزه فرهنگ، قصد داریم شب های فرهنگی شهرستان ها را در مرکز استان برگزار نماییم.

وی با اشاره به اینکه باید رویکرد مسافر را به گردشگری تغییر دهیم، افزود: با استفاده از بخش خصوصی باید ماهیت های موجود را تغییر دهیم.

برومند در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه در تمام دنیا بحث خانه مسافر وجود دارد، افزود: برای ساماندهی وضع موجود مجوزی برای خانه مسافر جدید صادرنمی شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز