استاندار هرمزگان:

امکانات مناسب برای گردشگری با سرمایه گذاری بخش خصوصی در جزیره لارک ایجاد می شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۲۲:۲۳
کد خبر: ۷۷۱۱۳۳
امکانات مناسب برای گردشگری با سرمایه گذاری بخش خصوصی در جزیره لارک ایجاد می شود
استاندار هرمزگان گفت: با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی امکانات مناسب برای گردشگری در جزیره لارک ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛دکتر فریدون همتی در نشست بررسی تعدادی از پروژه های سرمایه گذاری در استان هرمزگان با اشاره به تقاضای یک گروه سرمایه گذاری بخش خصوصی برای فعالیت در زمینه های مختلف در استان هرمزگان، عنوان کرد: از جمله درخواست های این گروه، سرمایه گذاری در زمینه توسعه گردشگری در جزیره لارک است.

وی ادامه داد: لارک دارای ساحلی بکر و زیبا برای جذب گردشگران است و باید امکانات مناسبی برای حضور گردشگر در این جزیره ایجاد شود.

استاندار هرمزگان افزود: گردشگری از اولویت های مهم در هرمزگان است و باید سرعت عمل لازم در صدور مجوز و تحویل محیط به سرمایه گذار جهت اجرای پروژه گردشگری در جزیره لارک وجود داشته باشد.

همتی تصریح کرد: از سرمایه گذار این پروژه انتظار می رود که طی دو تا سه ماه، مبلمان ساحلی مطابق با الگوهای مناسب را در جزیره لارک ایجاد کند تا زمینه مناسبی جهت جذب گردشگر در این جزیره فراهم شود.

وی مشارکت در ساخت آزادراه بندرعباس به سیرجان، ساخت مدارس، راه اندازی گلخانه تولید محصولات کشاورزی و ساخت بیمارستان را از جمله دیگر درخواست های این گروه سرمایه گذاری اعلام کرد و بیان داشت: روند اجرای طرح هایی که این گروه برای انجام آنها اعلام آمادگی داشته باید به موازات یکدیگر آغاز شوند و سرعت مناسبی در اجرای این کارها وجود داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز