در چهارمین نشست گزارش های سه ماهه پروژه های شاهد آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا)؛

میثاق نامه ادامه فعالیت و همکاری پروژه های شاهد جایکا در قشم امضا شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۸:۱۶
کد خبر: ۷۷۱۱۴۴
میثاق نامه ادامه فعالیت و همکاری پروژه های شاهد پس از اتمام پروژه جایکا توسط مدیران این پروژه های پایلوت در قشم امضا شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛هدف از امضای این میثاق نامه در چهارمین نشست گزارش های سه ماهه پروژه های شاهد آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا)، خلق شبکه ای مشترک و قدرتمند است تا با تداوم، ایجاد هم افزایی و کارگروهی برای مدیریت پروژه های آتی ظرفیت سازی کند.

مدیران پروژه های شاهد پروژه های جایکا با امضای این میثاق نامه تلاش می کنند برنامه های عملیاتی و تجارب خود را به منظور دستیابی به اهداف توسعه پایدار در اختیار همگان قرار داده و ایجاد شبکه پروژه های شاهد را محقق نمایند.

ثبت شرکت تعاونی توسعه پایدار جزیره زیست محیطی قشم با هدف کمک به ساختن جزیره ای پاک، خلاق و پایدار نیز از دیگر اهداف این میثاق نامه می باشد.

گفتنی است، در چهارمین نشست گزارش های سه ماهه پروژه های شاهد آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن(جایکا)، مدیران اجرایی پروژه های موزه فضای باز لنج سازی و دریانوردی روستای گوران، تورهای تجربی فرهنگ سنتی روستای لافت، طبیعت گردی در جنگل های دریایی حرا، توسعه سوغات روستای مسن، فروشگاه قشمینه شهر قشم، احیای باغ های سنتی روستای هفت رنگو، باغ نمایشی گیاهان دارویی سنتی روستای گورزین، مدیریت کهور پاکستانی روستای سلخ، آموزش کشت جلبک دریایی و پشتیبانی فنی از جایگاه دفن زباله شهرک تولا پس از سه سال همراهی در این طرح به ارائه چشم انداز توسعه پنج ساله خود پرداختند و با امضای این میثاق نامه بر پایبندی به آموخته های خود در طول این پروژه تاکید کردند.

 

نظر شما