مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان؛

جلسه نواب روسای هیئت های ورزشی هرمزگان برگزارشد

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۷:۳۵:۳۰
کد خبر: ۷۷۱۵۸۲
جلسه نواب روسای هیئت های ورزشی هرمزگان برگزارشد
جلسه نواب روسای هیئت های ورزشی به ریاست امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان وباحضور خانم شیبانی سرپرست امور بانوان وخانواده استانداری ،سحررضایی مسئول امور ورزش استان ، معاونین و سایر اعضاء در محل سالن جلسات اداره کل برگزارگردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ محمدرضاامیاری دراین جلسه اظهارداشت: نگاه ما به ورزش بانوان نگاه مثبتی است ویکی از اهداف مهم ما در اداره کل ورزش و جوانان استان، توسعه ورزش بانوان در سطح استان(شهرستان ها،بخش ها و روستاهای دور افتاده)می باشد.

وی ادامه داد: بانوان استان فعالیت ورزشی بیشتری نسبت به آقایان دارند و همچنین وزارت ورزش وجوانان نیز با توجه به سیاست های ویژه ای که دارد نگاه ویژه ای به ورزش بانوان دارد و در این رابطه وزیر ورزش وجوانان،معاونت ورزش بانوان ،استاندار هرمزگان نیز توجه خاصی به توسعه ی ورزش بانوان دارند.

امیاری بیان داشت: باید از ظرفیت هاو پتانسیل های موجود برای توسعه ورزش استفاده نمود و برای تحقق توسعه ی ورزش در سطح استان باید یک برنامه و چشم انداز مشخصی را داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه باید برای مسابقات،میزبانی ها، کلاس های آموزشی برنامه های جامعی را ارائه دهییم اظهار کرد: طبق ارائه اهداف و برنامه ها برای توسعه ورزش بانوان در استان اعتبارو بودجه خواهیم داد.

امیاری خاطرنشان کرد: طی این مدت کوتاه شاهد موفقیت هایی از سوی بانوان بودم که در مسابقات آسیایی مقام کسب کرده اندو برای رشد بیشتر ورزش بانوان باید یک تیم باشیم .

وی با بیان اینکه روسای هیئت های ورزشی باید روحیه مطالبه گری را داشته باشند بیان داشت : به ورزش بانوان در هیئتها بایدتوجه ویژه ای شود و از این پتانسیل ها و ظرفیت های موجود ورزشی باید برای ایجاد شور و نشاط در جامعه استفاده نمود،زیرا ورزش این ظرفیت را دارد که تاثیرات مثبت را در جامعه داشته باشد.

امیاری تصریح کرد:افتخاری که خانم هدیه کاظمی و فرزانه حیدری در مسابقات آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا کسب نمودند نمونه ای از توانایی ها و ظرفیت بانوان ورزشکار استان است.

وی بیان داشت: از ظرفیت های دستگاههای اجرایی استان از جمله استانداری،آموزش وپرورش ،دانشگاهها برای توسعه ورزش بانوان در استان باید استفاده نمود ودراین رابطه استاندارمحترم هم نیز توجه ویژه ای دارند که ورزش استان در کشور و جهان بدرخشد و صاحب نام باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآورشد: همه مسئولین استانی به ورزش بخصوص ورزش بانوان توجه و نگاه ویژه ای دارندوماهم برای توسعه ورزش بانوان از جمله برگزاری جشنواره های بومی ومحلی بمناسبت دهه فجر و مناسبت های مختلف در جزیره هرمز و ابوموسی برنامه ها واهدافی را مشخص که برگزار خواهدشد.

امیاری اظهار کرد: از نواب روسای هیئت های ورزشی استان درخواست دارم به همراه مسئول ورزش بانوان استان از هیئت ها و فعالیت های ورزشی بانوان در شهرستان های استان بازدید نمایند.

وی تصریح کرد: به موضوع استعدادیابی نیز توجه ویژه ای داشته باشید زیرا استعداد یابی مسیر را برای شناسایی قهرمانان کوتاه میک ند و من نیز از موضوع استعداد یابی حمایت خواهم نمود و اعتبارات لازم را تخصیص خواهم دادکه در این راه امیدواریم با کمک هم برای توسعه ورزش استان وایجاد شور و نشاط در جامعه گام های مثبتی برداریم.

در ادامه شیبانی سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری نیز اظهار داشت:امیدواریم با نگاه ورزشی و فرهنگی که داریم بتوانیم ورزش بانوان را به جایگاهی بالاتر در سطح استان و کشور برسانیم.

وی ادامه داد:باید با ایجاد شور و نشاط ورزشی کم تحرکی بانوان را ازبین ببریم و همچنین باید خدمات ورزشی را به حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده استان ببریم تا همه بتوانند از این ظرفیت ها استفاده لازم را داشته باشند.

شیبانی افزود: استان هرمزگان با ظرفیت دریا نباید مشکل ورزش های آبی و ساحلی داشته باشیم و امیدوارم با ایجاد دهکده ساحلی ورزشی این مشکلات رفع گردد.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری افزود: با ایجاد خانه ورزش روستایی و تجهیزات آن ورزش را در روستاها بیش از بیش فعال کنیم

و پیگیر هستیم مرکز استعدادیابی قهرمانی در مرکز،شرق و غرب استان برای کشف و شناسایی استعدادها احداث گردد.

سپس سحررضایی مسئول ورزش بانوان اداره کل اظهار داشت:از مدیرکل ورزش وجوانان و سرپرست امور بانوان وخانواده استانداری خواستارم با توجه به توانمندی هایی که بانوان استان دارند نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داشته باشندو در زمینه ورزش همگانی و قهرمانی نیز همکاری همه دستگاههای استان را لازم داریم.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش و شهرداری ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی دارند و می توان بهره لازم را در این راستا برای ورزش بانوان استان داشت و با یک چشم انداز کلی می توان ورزش استان را در رده استان های پر تحرک در سطح کشور قرار دهیم.

گفتنی است ،در ادامه نواب روسای هیئت های ورزشی استان خواستار توجه ویژه به ورزش بانوان ،پیشنهادات ،مسائل و مشکلات حوزه بانوان وهمچنین ایجاد پایگاه قهرمانی و مرکز قامت سنجی و اختصاص ساعت ورزش برای بانوان شاغل را در دستگاههای اجرایی استان بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز