معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان:

۱۸۰۰ فقره شناسنامه دریانوردی در هرمزگان صادر شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۴۳:۱۳
کد خبر: ۷۷۱۶۷۶
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از صدور حدود ۱۸۰۰ فقره شناسنامه دریانوردی در این استان طی هفت ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ "اسماعیل مکی زاده" ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: براساس الزامات کنوانسیون سازمان جهانی کار تمامی دریانوردان برای فعالیتهای  حرفه ای خود ملزم به اخذ شناسنامه دریانوردی می باشند از این رو یکهزار و ۷۹۸ فقره شناسنامه دریانوردی در هرمزگان صادر شده است.

وی افزود: از آغاز امسال تا ابتدای آبانماه جاری، یکهزار و ۱۳۷ نفرآزمون دریانوردی به ثبت رسیده و این آزمون های شایستگی در حوزه های فرماندهی، افسری عرشه و مهندسی و کاربری شناورهای چوبی و فلزی بوده است.

مکی زاده با اعلام صدور سه هزار و ۹۶۲ فقره گواهینامه دریانوردی طی نیمه نخست سال جاری، افزود: از این تعداد، دو هزار و ۶۱۳ فقره به گواهینامه های اصلی(گواهینامه تعیین سمت در شناور) اختصاص داشته و یکهزار و ۳۴۹ فقره مربوط به گواهینامه های جانبی(آموزش های جنبی از جمله مباحث ایمنی) است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، در مجموع پنج هزار و ۷۶۰ فقره سند دریانوردی در این استان صادر شده است.

 

نظر شما