امروز رخ داد ؛

دیدارمحمدیان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش با آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۷۱۷۴۱
دیدارمحمدیان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش با آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس
فریبا محمدیان معاون ورزش بانوان طی سفر دو روزه به استان هرمزگان با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه بندرعباس با آیت الله نعیم آبادی دیدار نمودند .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ فریبا محمدیان معاون ورزش بانوان طی سفر دو روزه به استان هرمزگان از ظرفیت ها و فضاهای ورزشی شهرستان های میناب و بستک بازدید کردند.

محمدیان با حضور در روستای هرنگ شهرستان بستک زمین چمن مصنوعی را دراین روستا بستک افتتاح نمودند.

ایشان همچنین با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه بندرعباس با آیت لله نعیم آبادی دیدار نمودند و پیرامون ورزش بانوان مطالبی ارائه نمودند.

معاون ورزش بانوان در دیدار امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: این سفر جزو برنامه های دوره ای و ماموریتی وزارت ورزش و جوانان در حوزه بانوان است که سفرهایی به استان های مختلف انجام شود تا علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات بانوان، توانمندی های زنان در استان ها و شهرستان های مختلف سراسر کشور در رشته هاو شاخص های ورزشی در حوزه بانوان مورد ارزیابی قرار گیرد..

وی افزود: فعالیت هایی که از سوی هکارانمان در عرصه روستاییان اینجا پیگیری میکنند را از نزدیک دیدیم و حرف های جوانان آن منطقه را شنیدیم و براساس بضاعت و توان وزارت قول هایی دادیم که ان شالله در وزارت پیگیر خواهیم شد.

و بخشی از برنامه ها را هم بااستاندار برنامه هایش را تدوین نموده ایم و بخشی هم مدیرکل ورزش وجوانان استان پیگیر خواهند بود.

معاون ورزش بانوان وزارت بیان نمود :یک موضوع دیگر زندگی روستاییان است که باید اوقات فراغتشان را به سمتی ببرند که به شادی و نشاط برسندو تندرستی شان تکمیل شود.

واین مهم یک فرهنگسازی بسیار عمیقی می خواهد که شدیدا به حمایت ها و توصیه های جنابعالی نیاز داریم.

وزارت ورزش وجوانان برنامه های ویژه ای برای فعالیت های اجتماعی دختران و پسران در دستورکار قرارداده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بالاترین ظرفیت استعدادها در کشور در روستاها وجودداردو ماباید چشم انداز وسیعی داشته باشیم که زمینه گسترش سایر رشته ها رانیزدر روستاها فراهم سازیم.

درادامه دیدار آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت:یکی از مسائلی که امروز در جامعه همه گیر شده ،بی تحرکی افراد جامعه است که باعث بروز بسیاری از بیماری هاشده است.

وی افزود: توسعه ورزش های همگانی در جامعه باعث ایجاد شور ،نشاط و تحرک افراد می شود که می تواندبرای سلامتی و تندرستی افراد بسیارمفید باشد و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری نماید.

امام جمعه بندرعباس بیان نمود: برای ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی در استان اولویت ها را مد نظر قرار دهید. و شهرها ی پر جمعیت و مناطق آسیب پذیررا جزء اولویت های اول برای ایجاد فضاهای ورزشی قرار دهید ، تا مردم آن منطقه بتوانند از این امکانات بهره ببرند. .وی در پایان برای جامعه ورزش آرزوی موفقیت و سلامتی نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز