همزمان با روز دانش آموز :

اجرای طرح تلاش سبز در مدرسه شهید برخوردار زاده

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۹:۴۶
کد خبر: ۷۷۲۲۴۵
اجرای طرح تلاش سبز در مدرسه شهید برخوردار زاده
رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس از اجرای طرح تلاش سبز در مدرسه شهید برخوردار زاده بندرعباس همزمان با روز دانش آموز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،رضا حیدری زاده با بیان اینکه این طرح با هدف ایجاد حس تعلق در دانش آموزان ، رضا حیدری زاده تقویت ارتباط و آشنایی بیش از پیش آنها با فضای سبز شهری و کاشت و نگهداری گیاهان ، قانون مداری قوانین حفظ و گسترش فضای سبز اجرا شد ، گفت : در راستای طرح تلاش سبز امروز این طرح به شکل نمادین در دبیرستان شاهد ناحیه یک بندرعباس اجرا شد .

وی هدف از این طرح را نهادینه کردن مشارکت و مراقبت را از دانش آموزان و فرهنگ شهروندی عنوان کرد  و ادامه داد :  بوستان دانش آموز در سال آینده افتتاح می شود .

حیدری زاده در تشریح این طرح بیان داشت : در این طرح بذر و گلدان به دانش آموزان تحویل داده می شود و دانش آموز به همراه خانواده امر کاشت و نگهداری این بذر را تا زمانی که تبدیل به نهال شود انجام می دهد و در دی و بهمن ماه سالجاری این گلدان ها تحویل گرفته می شوند و به خزانه شهرداری بندرعباس جهت تغذیه منتقل می شود و و در سال آینده در روز درختکاری در سطح شهر بندرعباس برای کاشت منتقل می شود .

جمیله دبیری نیا

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز