مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان:

اتاق فکر و مشورت فعالیت رسانه ای در فضای مجازی در استانداری هرمزگان تشکیل می شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۵۲:۵۷
کد خبر: ۷۷۲۹۳۵
مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان گفت: اتاق فکر و مشورت فعالیت رسانه ای در فضای مجازی با حضور صاحب نظران و فعالان این عرصه در استانداری هرمزگان تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ رضا کمالی در نشست با جمعی از فعالان فضای مجازی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت فضای مجازی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، عنوان کرد: نقشه راه فعالیت رسانه ای در فضای مجازی استان با مشارکت فعالان این عرصه ترسیم می شود تا مطابق با یک الگوی مشخص در این زمینه فعالیت شود.

وی ادامه داد: اتاق فکر و مشورت فعالیت رسانه ای در فضای مجازی با حضور صاحب نظران و فعالان این عرصه در استانداری هرمزگان تشکیل می شود تا از ایده های آنان برای فعالیت بهتر رسانه ای در فضای مجازی استفاده شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان افزود: برگزاری دوره های آموزشی در حوزه رسانه از دیگر برنامه هایی است که در اولویت مجموعه روابط عمومی استانداری هرمزگان قرار دارد.

کمالی تصریح کرد: رسانه ها با پوشش آن چیزی که موجب عزت نفس مردم است، کرامت و خودباوری ملی را ارتقا می دهند و باید این موضوع مهم مد نظر تمامی فعالان رسانه ای قرار گیرد.

مشاور رسانه ای استاندار هرمزگان نیز در این نشست با تاکید بر اینکه رسانه ها باید در فضای مجازی مرزهای اخلاقی را رعایت کنند، بیان داشت: رعایت اصل صداقت در انتشار اخبار در فضای مجازی باید سرلوحه فعالان این عرصه باشد.

علیرضا خورشیدزاده افزود: فعالان فضای مجازی باید تحلیل درستی از اخبار داشته باشند تا دچار گمراهی نشوند.

وی گفت: پاسداشت زبان فارسی و رعایت قوائد درست نوشتن نیز از دیگر موارد مهم برای فعالیت در فضای مجازی است.

 

 

 

 

نظر شما