مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان :

ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و ورزش بانوان در اولویت کار ما قرار دارد

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۷:۵۲:۴۸
کد خبر: ۷۷۴۳۱۴
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت : ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و ورزش بانوان در اولویت کار ما قرار دارد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ محمود رضا امیاری در نماز جمعه بشاگرد ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول خدمت نمازگزاران محترم اظهارداشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارهای بسیار بزرگی در کشور در تمامی حوزه ها انجام شده است .

وی افزود:در حوزه ورزش نیز وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت های ورزشی در تمامی شهرستانها و ورزش قهرمانی،جوانان و بانوان دارد که در این حوزه جای کار بسیار وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: ایده و کار شایسته استاندار برای حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی در شهرستانها و احصاء مشکلات از نزدیک که در این رابطه ضمن تقدیر از همکاریهای فرماندار محترم و امام جمعه محترم شهرستان بشاگرد، امیدوارم با همت مسئولین بتوانیم پایگاه استعدادیابی رشته تیراندازی و زمین چمن مصنوعی فوتسال را در شهرستان بشاگرد احداث نماییم.

محمودرضا امیاری خاطرنشان کرد:با توجه به وجود ظرفیت های فوق العاده ورزشی بانوان در شهرستان بشاگرد با حمایت از ورزشکاران بویژه بانوان و ترغیب فرزندان برای انجام فعالیت های ورزشی، تلاش خواهیم نمود .و وضعیت ورزش شهرستان را بهبودخواهیم بخشیم و در جهت توسعه زیرساخت های آن امکانات لازم را در حدتوان مهیا کنیم.

لازم به یاد آوری است مدیر کل ورزش وجوانان استان و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای این شهرستان بار دیگر با شهدای هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز