دهمین جشنواره نخستین واژه "آب" در سیریک برگزار شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۳۱:۲۷
کد خبر: ۷۷۴۷۳۵
دهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه "آب"، با هدف آموزش و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف بهینه آب و صرفه و با حضور 500 دانش آموز مقطع پیش دبستانی تا پنجم دبستان، در سالن همایش آموزش و پرورش شهرستان سیریک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ قائم مقام مدیرعامل آبفای هرمزگان در حاشیه این مراسم، با اشاره به کاهش منابع آبی استان و بحران آب در کشور، فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در بین خانواده ها را ضروری دانست.

"جواد منصوری" حفظ منابع آبی موجود را راهکاری موثر برای برون رفت از مشکل کم آبی دانست و گفت: برای تحقق این مهم علاوه بر همکاری تمام ارگانهای مربوطه، نیازمند همراهی خانواده ها و به ویژه نسل جدید هستیم.

وی برگزاری جشنواره های فراگیری نخستین واژه را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که می تواند به درک بیشتر نسل جدید از اهمیت آب و حفظ منابع آبی کمک کند.

دهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه دهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه با مشارکت آموزش و پرورش شهرستان سیریک و با حضور امام جمعه ،فرماندار این شهرستان ،شهردار و اعضاء شورای شهر سیریک و جمعی از مدیران دستگاه های دولتی این شهرستان در سالن همایش آموزش و پرورش سیریک برگزار شد.

همچنین در این مراسم، با اجرای نمایش توسط گروه نمایشی صدف، راه های صرفه جویی در مصرف آب به دانش آموزان  آموزش داده شد و بسته های آموزشی - فرهنگی و هدایای دیگر به آن ها اهدا شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز