دکتر حیدری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان:

واحدهای معدنی غیرفعال هرمزگان به چرخه تولید باز می گردند/لزوم تامین سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی استان

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۴۰:۵۴
کد خبر: ۷۷۴۷۴۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: بازگشت واحدهای معدنی غیرفعالاستان به چرخه تولید با هدف بهبود اشتغال و افزایش تولید استان به صورت جدی در دستور کار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر ایرج حیدری در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت و نقش معادن در بهبود وضعیت اشتغال استان، عنوان کرد: راه اندای و فعال سازی معادن غیر فعال استان به صورت جدی در دستور کار دستگاه های متولی و عضو کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید قرار گیرد.

وی تصریح کرد: فعال شدن واحدهای معدنی غیر فعال و وارد شدن آنها به چرخه تولید نقش مهمی در بهبود اشتغال استان ایفا خواهد نمود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به نقش معادن در افزایش تولید و بهبود اشتغال استان با برگزاری جلسات اختصاصی با حضور فرمانداران شهرستان ها موانع فعال سازی معادن در شهرستان های استان به صورت جدی در دستور کار قرار می گیرد.

حیدری تصریح کرد: بخش مهمی از مشکلات معادن غیر فعال استان در زمینه معارضات و نقدینگی است که باید با برنامه ریزی مناسب نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

وی با اشاره به مشکلات برخی واحدهای تولیدی استان در زمینه تامین سوخت، خاطرنشان کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی استان در اختصاص سوخت به واحدهای تولیدی فعال استان ملاک عمل را دستگاه های اجرایی تایید کننده قرار دهد تا در روند فعالیت این واحدها خللی ایجاد نگردد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: اگر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایراد و اشکالی در نحوه اعطاء سوخت به واحدهای تولیدی استان دارد به صورت مستند اعلام کند تا بررسی گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گزارش دقیقی از وضعیت اشتغال استان تهیه و ارائه کند.

وی گفت: دستگاه های اجرایی کاهش نرخ بیکاری در استان را با برنامه ریزی مناسب و با جدیت دنبال کنند و در این زمینه از تسهیلات طرح اشتغال روستایی برای بهبود وضعیت اشتغال استان به ویژه در مناطق روستایی بهره بگیرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز