مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم:

توسعه زیرساختی بخش بهداشت و درمان با مشارکت خیرین محقق می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۵۰:۴۵
کد خبر: ۷۷۴۷۵۲
مدیر شبکه بهداشت شهرستان قشم به همراه رئیس بیمارستان در دیدار با امام جمعه شهرستان قشم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد، و وضعیت فعلی بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: جلب مشارکت خیرین در امر ساخت و ساز مراکز خدمات جامع سلامت یکی از اقداماتی است که در آینده کمک شایانی به بهداشت و درمان شهرستان خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر حمیدرضا بهزادی افزود: افتتاح مرکز تجمیع دندانپزشکی در شهر قشم، تجهیز آزمایشگاههای سطح شهرستان، انجام آزمایش های تخصصی و افزایش پزشکان متخصص در رشته های مختلف باعث کاهش چشمگیر اعزام بیماران به مرکز استان شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات ساخت مرکز خدمات جامع سلامت در روستای طولا و افتتاح این مرکز در دهه فجر سالجاری ابراز کرد: مرکز خدمات جامع سلامت طولا در مجموع با مساحت 610 متر مربع با مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی در حال ساخت است، که 410 متر مربع درمانی و 200 متر مربع آن مسکونی می باشد.

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه اقدامات قابل توجهی در بخش بهداشت و درمان شهرستان قشم توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صورت گرفته است؛ گفت: خدمات شبکه بهداشت و درمان قشم با توجه به شرایط کشور و محرومیت تاریخی جزیره شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم افزود: نقش طرح تحول سلامت بر شاخص‌های بهره‌وری و اجرای این طرح که با کاهش مبلغ پرداختی از جیب بیمار است گامی موثر در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب می‌باشد.

وی تصریح کرد: پدید آمدن مشکلاتی جزئی بواسطه کاهش هزینه ارائه خدمات، افزایش مراجعات و نیز مدت زمان اقامت بیماران در بیمارستان امری طبیعی است و انتظار می‌رود مراجعین در صورت مواجهه با چنین مسائلی شکیبا باشند.

روستای طولا از توابع شهر قشم دارای یک خانه بهداشت است؛ و بیش از 6 هزار نفر ایرانی و غیر ایرانی تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار دارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز