مدیر مرکز بین المللی رشد قشم گفت:

ثبت سومین شرکت دانش بنیان در مرکز بین المللی رشد قشم / اخذ درجه دانش بنیانی واحد فناور "فناوران پردیس پاسارگاد قشم"

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۶:۱۶
کد خبر: ۷۷۴۷۶۰
مدیر مرکز بین المللی رشد قشم گفت: واحد فناور "فناوران پردیس پاسارگاد قشم" سومین شرکتی است که در این مرکز موفق به اخذ عنوان دانش بنیانی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ سیده مهدیه فلاحی ماسوله با اعلام این خبر بیان داشت: " فناوران پردیس پاسارگاد قشم"  واحد فناوری است که در سال 1395 در این مرکز مستقر شده و توانست در هفته گذشته با حمایت های مرکز بین المللی رشد قشم، گذراندن مراحل گزینش و دریافت تائیدیه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موفق به اخذ رتبه دانش بنیانی شود.

وی به حوزه فعالیتی این شرکت اشاره کرد و افزود: شرکت دانش بنیان "فناوران پردیس پاسارگاد قشم" به عنوان اولین اپراتور مجازى بانکى کشور، خدماتى از قبیل خدمات نرم افزارى و اختصاصى سازى سامانه خدمات الکترونیک رفاهى و شبکه تخفیف کشورى را ارائه می دهد.

به گفته مدیر مرکز بین المللی رشد قشم، خدماتی از قبیل سیستم لویالتى و باشگاه مشتریان، کارت اعتبارى و روش هاى نوین پرداخت و خدمات رفاهى گردشگرى از دیگر وجوه کاری این شرکت می باشد.

فلاحی ادامه داد: این شرکت به منظور ارائه خدمات نوین پرداخت در حمل و نقل عمومی و خصوصی اقدام به عقد قرارداد سه جانبه با سازمان تاکسی رانی و پست ایرانیان در استان کرمانشاه کرده است.

وی از انعقاد قرارداهای مشابهی توسط این شرکت با سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح ارتش استان تهران و چندین بانک و شرکت فعال در حوزه صدور کارت اعتباری نام برد.

به گفته مدیر مرکز بین المللی رشد قشم، تمام واحدهای فناور مستقر در این مرکز با ورود به فرایند تبدیل به یک شرکت دانش بنیان، در مرحله ارزیابی قرار گرفته اند و پیش بینی می شود به زودی شرکت های دانش بنیان بیشتری در این مرکز به ثبت برسد.

لازم به ذکر است، این مرکز به عنوان تنها مرکز رشد با رویکرد بین المللی در ایران، فعالیت خود را سال 84 در منطقه آزاد قشم آغاز نموده و با  مجموعه کاملی از سرویس های پشتیبانی در حال ارائه خدمات برای فعالیت تجاری شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز