مدیرامور آبفای بندرلنگه خبر داد

ابزار کاهنده مصرف آب در مراکز عمومی و آموزشی نصب می شود/ تقدیر از مشترکین خوش حساب آبفا

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۳۵:۴۷
کد خبر: ۷۷۵۱۸۴
مدیرامور آبفای بندرلنگه از نصب تجهیزات و ابزارآلات کاهنده برای صرفه جویی و کاهش مصرف آب در مراکزآموزشی و اماکن عمومی شهر بندرلنگه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ "فرید معتمدی" به اقدامات امور آب و فاضلاب شهرستان بندرلنگه برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف آب اشاره کرد و گفت: نصب و توزیع ابزار آلات کاهنده مصرف آب در اماکن عمومی، مساجد و مدارس این شهر نیز از اقداماتی است که در همین راستا صورت می گیرد.

وی همچنین تهیه، تولید و توزیع اقلام فرهنگی و آموزشی برای آگاه سازی دانش آموزان و شهروندان در خصوص رعایت الگوی مصرف صحیح آب در بندرلنگه از دیگر اقدامات این امور بیان کرد.

مدیرامور آبفای بندرلنگه از نصب ابزارآلات کاهنده مصرف آب در سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد 400 کاهنده مصرف به منظور صرفه جویی و ترویج مصرف بهینه در مدارس ، مساجد ، ادارات، مراکزآموزشی، نظامی و انتظامی و برخی اماکن عمومی سطح شهر بندرلنگه در حال نصب می باشد.

معتمدی در ادامه بر اهمیت آموزش و فرهنگ سازی اصلاح مصرف آب و تبیین راهکارهای صحیح مصرف آن میان کودکان، خانواده ها و مشترکان تاکید کرد.

این مقام مسئول همچنین از تقدیر مشترکین خوش حساب این شهرستان خبر داد و گفت: این مشترکین می توانند از مزایای باشگاه مشتریان آب و فاضلاب استان بهره مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز