مدیرکل تعاون و کار هرمزگان:

پرداخت ۸۶ درصد تسهیلات اشتغال روستایی در هرمزگان

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۵۹:۰۹
کد خبر: ۷۷۵۲۰۴
پرداخت ۸۶ درصد تسهیلات اشتغال روستایی در هرمزگان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از مجموع 219 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داده شده به اشتغال روستایی، بیش از 188 میلیارد تومان ( 86 درصد) آن پرداخت شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ مهندس سلیمی افزود: این میزان تسهیلات به 415 طرح با میزان اشتغال 4 هزار و 224 نفر پرداخت شده است.

وی بیان داشت: از مجموع طرحهای ثبت نام شده در سامانه اشتغال، 647 طرح به مبلغ بیش از 589  میلیارد تومان در کارگروه اشتغال استان مصوب و به بانکهای عامل معرفی که از این تعداد طرح، تاکنون 427 طرح با مبلغ بیش از 227 میلیارد تومان در بانکها مصوب شده است.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، 289 میلیارد تومان تسهیلات به استان اابلاغ شده است.

متقاضیان برای بهره مندی از تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی باید در سامانه کارا ثبت نام کنند که پس از تائید طرح، کمیته‌های فنی ابعاد طرح را به لحاظ کیفی و کمی مورد بررسی قرار می‌دهند و پس از تائید نهایی، طرح برای تأمین اعتبار به بانک معرفی و پس از بررسی در صورت داشتن توجیه فنی و اقتصادی، طرح در نوبت دریافت وام اشتغال قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه بیان داشت: در مرحله دوم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی نیز 113 میلیارد تومان تسهیلات برای دو نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی و بنیاد شهید استان در نظر گرفته شده که این برخی از این طرحها بررسی و مرحله پرداخت آنها شروع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز