مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان:

دفاتر خدمات مسافرتی نقش مهمی در ارز آوری دارند

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۰:۴۹
کد خبر: ۷۷۵۳۷۰
دفاتر خدمات مسافرتی نقش مهمی در ارز آوری دارند
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، بر ایفای نقش دفاتر خدمات مسافرتی در معرفی ظرفیت های گردشگری استان هرمزگان، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ رضا برومند در نشست مشترک با هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان با اشاره به اهمیت تعامل مستمر انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و اداره کل، تاکید کرد: با توجه به پتانسیل استان هرمزگان در بحث گردشگری، اهتمام اداره کل میراث فرهنگی استان به رفع موانع و مشکلات مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی قرار گرفته و اثر بخشی این تعاملات می تواند سطح کیفی خدمات را ارتقا بخشد.

وی با تاکید به نقش موثر دفاتر خدمات مسافرتی در تقویت گردشگری اظهار کرد: دفاتر خدمات مسافرتی نقش مهمی در ارز آوری دارند و می بایست در این راستا با تمرکز بر خلاقیت بر گسترش و معرفی ظرفیت های استان هرمزگان مشارکت ویژه داشته باشند.

وی در خصوص نظارت بر تورهای گردشگری نیز افزود: نظارت بر تورهای گردشگری با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی استان و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی صورت پذیرد تا شاهد افزایش و تداوم تورهای ورودی در استان باشیم.

داوری رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هرمزگان نیز در این دیدار، گفت: انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان آمادگی دارد به منظور تشدید برخورد بر اجرای تورهای غیر مجاز و معضلات آن ها همکاری مستقیم و موثری با اداره کل میراث فرهنگی استان داشته باشد.

شهرام داوری در پایان اظهار امیدواری کرد مسئولین باتوجه به شرایط اقتصادی موجود حمایت های لازم را برای حضور دفاترخدمات مسافرتی در نمایشگاه های ملی و بین المللی در راستای معرفی و تبلیغ ظرفیت های گردشگری هرمزگان شرقی فراهم کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز