معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان:

توسعه پسکرانه ها در بنادر شرق و غرب هرمزگان جدی گرفته شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۷:۳۳:۰۰
کد خبر: ۷۷۵۶۱۶
معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: با توجه به نقشی که پسکرانه ها در پشتیبانی، صادرات و واردات دارند توسعه پسکرانه در بنادر شرق و غرب استان به صورت ویژه در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر ایرج  حیدری در نشست توسعه زیرساخت ها در بنادر شرق و غرب هرمزگان با اشاره به اهمیت و نقش  بنادر در توسعه استان، تصریح کرد: بنادر با توجه به اهمیتی که در امر صادرات و واردات  دارند از جایگاه بسیار مهمی در تقویت اقتصاد ملی و بهبود معیشت مردم مرز نشین برخوردارند.

وی گفت: توسعه زیرساخت ها در بنادر شرق و غرب استان به صورت ویژه در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی به ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی و گمرک قرار بگیرد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستان های ساحلی وظیفه مهمی در پیگیری استقرار زیرساخت ها برای تقویت بنادر مستقر در این مناطق دارند و در این زمینه با دستگاه های اجرای مجری هماهنگی و همکاری نزدیکی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه رشد روز افزون شهرستان پارسیان تقویت زیرساخت های بندری در این نقطه از استان به صورت ویژه با هماهنگی فرمانداری این شهرستان پیگیری گردد.

حیدری با اشاره به اهمیت وجود  پسکرانه در بندر های استان خاطرنشان کرد: با توجه به نقشی که پسکرانه ها در پشتیبانی ، تامین و رساندن کالا های صادراتی به بندرگاه ها و جذب کالا های وارداتی از بنادر دارند توسعه پسکرانه در بندر جاسک و سایر بنادر استان هرمزگان به صورت ویژه در دستور کار دستگاه های اجرایی مجری قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: با توجه به رشد و توسعه روز افزون بنادر پیش بینی پسکرانه ها از اهمیت بسزایی برای آینده نگری در توسعه آنها دارد.

وی گفت: توسعه پسکرانه در بنادر استان با محوریت فرمانداران صورت پذیرد و در صورت وجود مانع در راه توسعه بنادر به ویژه در زمینه پسکرانه  ها این مهم توسط استانداری پیگیری خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز