انجمن روزنامه نگاران با خانه مدیران کارآفرین استان هرمزگان تفاهمنامه همکاری امضا کردند

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۳۸:۵۱
کد خبر: ۷۷۵۸۰۵
انجمن روزنامه نگاران استان هرمزگان با خانه مدیران کارآفرین استان در راستای تعامل بیشتر و استفاده از ظرفیتهای یکدیگر تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ فاطمه رکن الدینی رییس هیات مدیره این انجمن در صبحانه کاری کارآفرینان با انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان، حضور رسانه را در کنار فعالان کسب و کار و اقتصاد استان یک ضرورت عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه کارآفرینان این حوزه در مشاغل مختلفی مشغول به فعالیت هستند این تفاهمنامه می تواند زمینه همکاری دو جانبه را بر اساس نیازهای دو طرف فراهم آورد.

وی مهمترین نیاز ضروری را در بخش آموزشی اقتصاد رسانه ذکر کرد و افزود: استفاده از تجربیات مدیران موفق در خانه مدیران کارآفرین نقش مهمی برای کمک به تقویت بنیه مالی رسانه ها به خصوص مطبوعات دارد.

رکن الدینی بیان کرد: رسانه های هرمزگان بسیار قوی و نقش مهمی در رفع موانع و مشکلات مردم و بخش خصوصی دارند و مدیران کارآفرین می تواند از این ظرفیت انجمن که اکثریت رسانه ها را تحت پوشش دارد استفاده کند.

عبدالرضا نادری پور مدیرعامل خانه مدیران کارآفرین استان هرمزگان هم با اشاره به نقش و اهمیت قدرت رسانه ها تاکید کرد: شناخت درست مدیران از جایگاه رسانه و هم چنین کارآفرینی می تواند به توسعه استان کمک کند و قطها این دو تشکل غیر سیاسی می توانند همپوشانی خوبی در رفع موانع ومسایل مرتبط در هرمزگان داشته باشند.

وی بیان کرد: توجه به نیازهای خبرنگاران از اهمیت خاصی برخوردار بوده و این تفاهمنامه می تواند زمینه همکاری دوجانبه را فراهم آورد.

مدیرعامل خانه مدیران کارآفرین استان هرمزگان به بیان بخشی از این تفاهمنامه پرداخت و افزود: این تفاهمنامه به منظور ایجاد و گسترش زمینه های همکاری در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی در استان هرمزگان  و استفاده اهالی رسانه از ظرفیتهای موجود این خانه امضا شد.

نادری پور ادامه داد: از جمله محورهای همکاری و تعهدات طرفین انعکاس خبری رویدادهای خانه، برگزاری همایشها و کارگاه های آموزشی مشترک، بهره مندی طرفین از پتانسیل ها و ظرفیتهای یکدیگر، برگزاری میزگردهای خبری مشترک به صورت فصلی، تولید و محتوا با موضوع کارآفرینی از طریق انتشار یادداشت، مقاله ، گفتگو و میزگردهای تخصصی است.

وی افزود: کمیته مشترک راهبری به منظور طرح مبسوط هر یک از موضوعات تفاهمنامه ، پیگیری و اجرایی نمودن آن ها در قالب کمیته ی مشترکی متشکل از دو نفر از نمایندگان منتخب هر یک از طرفین تشکیل می شود.

 

به گفته نادری پور با امضای تفاهم‌نامه فی مابین انجمن صنفی خبر روزنامه نگاران و خانه مدیران کارآفرین از این پس تمامی خبرنگاران و روزنامه نگاران و فعالان عرصه رسانه با ارائه کارت‌های انجمن ، از ظرفیت که اعلام خواهد شد استفاده می کنند.

گفتنی است: در این نشست عبدالرضا نادری پور مدیرعامل خانه مدیران کارآفرین، رحیم اژدری رئیس هیات مدیره خانه مدیران و تعدادی ازاعضای هیات مدیره و هیات موسس انجمن روزنامه نگاران حضور داشتند.

 

نظر شما