رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس:

توزیع ۱۲۰۰ حلقه لاستیک ویژه رانندگان تاکسی بندرعباس

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۵:۴۳
کد خبر: ۷۷۵۸۲۱
توزیع ۱۲۰۰ حلقه لاستیک ویژه رانندگان تاکسی بندرعباس
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از توززیع 1200 حلقه لاستیک به قیمت کارخانه ویژه رانندگان تاکسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ سعید حسینی‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: طی روزهای اخیر ضمن بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، نرخ کرایه جابجایی مسافر در ۱۶ خط تاکسی درون‌شهری بروز رسانه شده است.

وی افزود: باتوجه به عدم افزایش کرایه طی دو سال گذشته و جلساتی که با نمایندگان خطوط تاکسیرانی داشتیم و آنالیز هزینه‌های مربوط هب این افراد، با توجه به وضعیت بازار و اقتصاد کشور، پیشنهاد سازمان افزایش حدود ۴۰ درصدی بوده و نهایتا این نرخ در شورای اسلامی شهر بندرعباس با متوسط 32 درصد به تصویب رسیده است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با بیان اینکه به دنبال تهیه بسته‌های حمایتی از تاکسیرانان هستیم، گفت: در همین ارتباط، با همکاری سازمان صمت تعداد ۱۲۰۰ حلقه لاستیک با قیمت کارخانه بین رانندگان تاکسی در حال توزیع است.

حسینی‌پور همچنین تامین امداد خودرو سیار، پیگیری تهیه قطعات با نرخ کارخانه را از برنامه‌های بعدی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر برای جامعه حمل و نقل عمومی بخصوص تاکسیرانان عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز