حسینی‌پور خبر داد:

احداث پایانه مسافربری شرق بندرعباس آغاز شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۸:۵۳
کد خبر: ۷۷۵۸۲۶
احداث پایانه مسافربری شرق بندرعباس آغاز شد
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از آغاز عملیات اجرایی احداث پایانه مسافربری شرق بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ سعید حسینی‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: احداث این پایانه مسافربری به منظور ساماندهی خطوط ناوگان حمل و نقل برون‌شهری شرق و شمال استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: این پایانه در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع توسط شهرداری تحویل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: پایانه مسافربری شرق بندرعباس که جنب میدان دفاع‌مقدس واقع شده، شامل امکاناتی مانند سالن مسقف انتظار برای مسافران، استراحتگاه رانندگان، سرویس بهداشتی، نمازخانه و فضای پارکینگ کافی برای توقف خودروها است.

حسینی‌پور با اظهار اینکه این ترمینال برای ساماندهی خطوط ناوگان حمل ونقل برون شهری شرق و شمال استان راه‌اندازی می‌شود، ادامه داد: پایانه مسافربری برای سرویس‌دهی از بندرعباس به شهرهای رودان، میناب، حاجی‌آباد، کهنوج، سیرجان و داراب، احداث می‌شود.

وی گفت: معضل سودجویی و اخذ کرایه‌های نامتعارف از سوی رانندگان غیرمجاز برون‌شهری نیز با ایجاد پایانه مسافربری تا حد زیادی کاهش یافته و ضمن قوی‌تر کردن این حوزه حمل و نقل عمومی، سطح ارایه خدمات لازم به مسافران افزایش می‌یابد.

حسینی پور در خاتمه اضافه کرد: این پروژه که عملیات اجرایی آن از رویهای گذشته آغاز شده، طی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز