عملیات اجرایی پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب بافت های فرسوده در بندرعباس آغاز شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۲۸:۱۹
کد خبر: ۷۷۶۵۸۰
عملیات اجرایی پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب بافت های فرسوده شمال بلوار جمهوری اسلامی در بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب بافت های فرسوده شمال بلوار جمهوری اسلامی در بندرعباس با بیان اینکه نزدیک به 15 محله شهر بندرعباس در بافت های فرسوده قرار دارند، عنوان کرد: نزدیک به 250 هزار نفر از مردم بندرعباس در این بافت های فرسوده زندگی می کنند و باید با کمک مردم وارد مرحله بازسازی و نوسازی این محلات شویم.

وی ادامه داد: نوسازی بافت های فرسوده از دستورات جدی دکتر روحانی رئیس جمهوری به وزارت راه و شهرسازی است.

استاندار هرمزگان افزود: در شهر بندرعباس مطالعات دقیقی در این خصوص انجام و محله چاهستانی ها به عنوان نخستین محله برای نوسازی بافت های فرسوده انتخاب شد.

همتی تصریح کرد: در گام اول معابر مورد نیاز در این محله بازگشایی شد و هم اکنون می خواهیم ساخت و ساز خانه ها را در آن آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای مهم مردم در این محلات ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب است، اظهار داشت: براساس این برنامه شبکه جمع آوری فاضلاب به طول 61 کیلومتر در 50 هکتار از بافت های فرسوده شهر بندرعباس با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: اجرای این طرح موجب ارتقاء شاخص های بهداشت و سلامت در این محلات می شود و رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز