دکتر همتی در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان:

صادرکنندگان با غیرت و تعصب ملی در راستای اجرای تعهدات اجتماعی گام بردارند/شرایط بسیار خوبی برای افزایش صادرات داریم

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۳۰:۰۴
کد خبر: ۷۷۶۵۸۱
صادرکنندگان با غیرت و تعصب ملی در راستای اجرای تعهدات اجتماعی گام بردارند/شرایط بسیار خوبی برای افزایش صادرات داریم
استاندار هرمزگان گفت: کشور ما به صادرکنندگانی نیاز دارد که با غیرت و تعصب ملی، در راستای اجرای تعهد اجتماعی به مردم، گام بردارند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر فریدون همتی در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان هرمزگان با بیان اینکه در مقطع حساس کنونی، نقش صادرکنندگان بسیار برجسته است، عنوان کرد: صادرات از محورهای اصلی توسعه و پیشرفت هر کشور است که قدرت ارزآوری برای کشور را ایجاد می کند.

وی ادامه داد: مسیر صادرات در کشور ما در حال یک تحول بسیار خوب است و اکثر نیروهای فعال این عرصه به دنبال این هستند که به جای خام فروشی، با فرآوری محصولات، خلق ثروت بیشتر و ارزش افزوده داشته باشند.

استاندار هرمزگان افزود: در شرایطی که دشمن به شکل تمام عیار جنگ اقتصادی با کشور ما به راه انداخته است، نقش صادرکنندگان بسیار مهم است و در این شرایط کشور ما به صادرکنندگانی نیاز دارد که با غیرت و تعصب ملی، در راستای اجرای تعهد اجتماعی به مردم، گام بردارند.

همتی تصریح کرد: امروزه شرایط بسیار خوبی برای افزایش صادرات داریم و باید بیشتر تولیدات خود را صادر کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت های بسیار خوبی برای صادرات محصولات هرمزگان به ویژه به کشورهای همجوار این استان وجود دارد، اظهار داشت: تلاش کرده ایم که امکانات لازم برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان در هرمزگان فراهم شود.

استاندار هرمزگان بیان داشت: در مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی، هرکدام از ما باید سهم و نقش پررنگی داشته باشیم و صادرکنندگان باید وظیفه انقلابی خود بدانند که در این شرایط ارز را به کشور برگردانند چون این کار اقدامی بزرگ در جهت شکست دشمن خواهد بود.

همتی با بیان اینکه فشار اقتصادی دشمن باید به دست فعالان اقتصادی بشکند و کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: صادرکنندگان و تولیدکنندگان امروز سرداران عرصه جنگ اقتصادی با دشمن هستند و باید در کنار کار تخصصی تولید و صادرات، نقش خود در جهت کم کردن فشار دشمن را ایفا نمایند.

وی گفت: ما آمادگی داریم با هر نوع حمایت و تسهیل گری، بستر مناسب را برای فعالیت فعالان عرصه تولید و صادرات فراهم کنیم.

در پایان این همایش از ثبت جهانی سه محصول استان هرمزگان شامل مروارید خلیج فارس، نارنگی سیاهو و خرمای پیارم رونمایی شد و صادرکنندگا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز