در دیدار مدیر کل شیلات هرمزگان با مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مطرح شد:

راه اندازی تورهای تخصصی و گردشگری مزارع پرورشی میگو

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۳۹:۰۵
کد خبر: ۷۷۶۵۸۷
مدیرکل شیلات هرمزگان در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اهمیت معرفی صنعت پرورش میگو استان از تلاش برای راه اندازی تورهای تخصصی و گردشگری مزارع پرورشی میگو استان در اینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ محسن یکتاپور با بیان اینکه ظرفیت های شیلاتی استان به ویژه صنعت پرورش میگو علاوه بر جاذبه های اقتصادی از جاذبه های گردشگری خوبی بهره مند است گفت : خوشبختانه استان هرمزگان با توجه به ظرفیت های شیلاتی خود می تواند مرکز خوبی برای برگزاری تورهای تخصصی و گردشگری باشد.

وی از صنعت گردشگری به ویژه با محوریت تورهای بازدیدی تخصصی به عنوان صنعتی مکمل یاد کرد و گفت: این مهم را می توان به عنوان یک ضرورت برای توسعه ظرفیت ها و توانمدی های شیلاتی استان نام برد.

یکتاپور با اشاره به اینکه بازدید یک منبع غنی از ایده ها و برنامه های جدید برای علاقه مندان می تواند به همراه داشته باشد تصریح کرد:به همین ترتیب بازدید تخصصی و حتی گردشی می تواند نقش مهمی در برنامه ریزی استراتژیک و تولید کسب و کار ایفا می کنند.

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: برگزاری تورهای گردشگری و تخصصی می تواند همچنین یکی از سریع ترین و مقرون به صرفه ترین ابزار برای کاوش و ورود به بازار و همچنین جذب سرمایه گذاران جدید باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز