دکتر همتی در دیدار با رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

شفاف سازی قوانین و مقررات در راستای مبارزه مطلوب با قاچاق بسیار اثرگذار است

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۴۰:۳۵
کد خبر: ۷۷۶۵۸۹
شفاف سازی قوانین و مقررات در راستای مبارزه مطلوب با قاچاق بسیار اثرگذار است
استاندار هرمزگان گفت: شفاف سازی قوانین و مقررات در راستای مبارزه مطلوب با قاچاق بسیار اثرگذار است و از مجلس شورای اسلامی می خواهیم تا در این زمینه کمک و مسائدت لازم را داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر فریدون همتی در دیدار با امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، با بیان اینکه استان هرمزگان از هزار و 400 کیلومتر مرز آبی برخوردار است، عنوان کرد: این استان دارای 9 شهرستان ساحلی و 400 روستای ساحلی است که زندگی و تامین معیشت مردم ساکن در این مناطق از قدیم با صیادی و تجارت از طریا عجین بوده است.

وی ادامه داد: عملیات گسترده 60 درصد صادرات و واردات کالای کشور از طریق بنادر شهید رجایی و شهید باهنر در بندرعباس انجام می شود و از طریق بنادر و گمرکات این استان سالانه درآمدهای بسیاری وارد خزانه کشور می شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق باید هوشمندانه و هدفمند باشد، افزود: باید تلاش کنیم که با رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال، زمینه های قاچاق به حداقل برسد.

همتی تصریح کرد: شفاف سازی قوانین و مقررات در راستای مبارزه مطلوب با قاچاق بسیار اثرگذار است و از مجلس شورای اسلامی می خواهیم تا در این زمینه کمک و مسائدت لازم را داشته باشد.

امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نیز در این دیدار با اشاره به بازدید خود از بنادر و گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر در بندرعباس، بیان داشت: فعالیت گسترده ای در زمینه صادرات و واردات کالا در هرمزگان در حال انجام است.

وی ادامه داد: خوشبختانه همگرایی بسیار خوبی میان مسئولان اجرایی، قضایی و نمایندگان هرمزگان در مجلس در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی وجود دارد و اقدامات خوبی در این زمینه در هرمزگان صورت گرفته است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: هرمزگان استانی پیشتاز در عرصه مبارزه با قاچاق است و در این زمینه شاهد اتخاذ تدابیر مناسبی در بنادر و گمرکات هرمزگان هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز