راهیابی دانش آموزان هرمزگانی به چهارمین جشنواره گیاهان دارویی کشور

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۴۵:۰۱
کد خبر: ۷۷۶۵۹۴
دانش آموزانآموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس به چهارمین جشنواره گیاهان دارویی کشور در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی و (طب ایرانی اسلامی) راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ اصغر بهرامی سعادت آبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ضمن ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت : در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی و (طب ایرانی اسلامی)  که هم اکنون در مصلی بزرگ امام خمینی ره تهران در حال برگزاریست ، طرح دانش آموزان فعال پژوهشسرای شهید اصغر قاسمی ناحیه یک بندرعباس بین  ۱۰۰۰ طرح ارائه شده به دبیرخانه جشنواره جز ۱۵۰ طرح انتخابی کشوری می باشند.

این مسئول افزود : اسامی دانش آموزان و موضوعات طرح ها را به شرح ذیلاعلام کرد ، دانش آموزان آیلین رضوانی زاده از دبیرستان نمونه نورالهدی و ملیکا چشم براه از دبیرستان شاهد با موضوع (اطلس گیاهان دارویی بومی استان هرمزگان) . فاطمه جابری و هانیه گوربندی با موضوع (بررسی فواید ومضرات گیاه داوریی کلپوره از دبیرستان نمونه رشد. یمنا آشیان با موضوع (گیاهان دارویی مؤثر بر پیشگیری و درمان انسداد عروق ) روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس .

 

 

نظر شما