مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان:

احداث خانه ورزش روستایی درجهت شور و نشاط اجتماعی

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۵۲:۲۸
کد خبر: ۷۷۶۵۹۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها برای توسعه و پیشرفت ورزش وجوانان در سراسر استان استفاده نماییم وازورزش باید برای ایجاد شورو نشاط اجتماعی استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ محمودرضا امیاری در جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان پارسیان اظهارداشت: توسعه و پیشرفت ورزش وجوانان در سراسر استان از اولویت های مهم است و توجه ویژه ای به توسعه ورزش در شهرستان های استان داریم.

وی افزود: :امیدواریم بر اساس اولویت بندی ، در رشته های مختلف در حوزه ورزش همگانی،قهرمانی و به ویژه ورزش بانوان این شهرستان با برنامه ریزی و چشم انداز بسیار خوب گام های مثبتی را برداریم تا با برنامه ریزی صحیح بتوانیم در توسعه ورزش در عرصه های ملی و بین المللی موفق باشیم.

امیاری بیان داشت: استاندارهرمزگان و فرمانداران ونمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه و خاصی به ورزش وجوانان دارند و حامی ما در همه عرصه هاهستند

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهارکرد:در جهت توسعه ورزش همگانی و بانوان خانه های ورزش روستایی این مناطق را تجهیز ودر صورت امکان مجوز احداث خانه روستایی در این شهرستان را افزایش خواهیم داد و از خانه های ورزش روستایی باید درجهت شور و نشاط اجتماعی استفاده نماییم.

امیاری بیان نمود: از همه روسای هیئت ها درخواست دارم باید از شهرستان ها بازدید نمایند و مسائل شهرستان هارا پیگیری نمایند.

وی افزود: نگاه ما به ورزش بانوان نگاه مثبتی است ویکی از اهداف مهم ما در اداره کل ورزش و جوانان استان، توسعه ورزش بانوان در سطح استان(شهرستان ها،بخش ها و روستاهاو محلات)می باشد ،دراین مدت بیشترین قهرمانان آسیایی و پارآسیایی بانوان ورزشکار و موفق استان بودند.

امیاری اظهار نمود: برای کمک به کاهش آسیب های اجتماعی و گسترش فعالیت جوانان در عرصه های ورزشی ،ازدواج،اشتغال ،اعتیاد،فضای مجازی باید سمن هایی در حوزه های اجتماعی و ورزشی را در این مناطق تشکیل شود.

فرماندار پارسیان در ادامه این جلسه اظهارداشت : هیأت ‌های ورزشی نقش کلیدی در پیشرفت اهداف ورزش و علی الخصوص اوقات فراغت و سلامت جوانان دارند لذا باید تلاش خود را برای ارتقای ورزش در رشته‌ های مختلف بیشتر کنند و ورزش شهرستان باید از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه و پیشرفت استفاده کند تا بتواند بیش از پیش موفق باشند.

میرزاد تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی در جهت توسعه ورزش در سطح شهرستان انجام شده است ولی با توجه به استقرار صنایع انرژی بر در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در آینده نزدیک ، باید امکانات ، تجهیزات و زیرساختهای موردنیاز شهرستان در حوزه ورزش توسعه یابد.

.

میرزاد در پایان با اشاره به ایجاد پارک گام سلامت و همچنین برنامه ریزی برای احداث مجتمع ورزشی پارسیان ، گفت : توسعه ورزش به عنوان یکی از اولویت های اصلی مسوولان شهرستان است و ما به دنبال این هستیم که با همکاری مسولان استان وشهرستان بسترهای لازم جهت رشد وشکوفایی استعداد های ورزشی وبالطبع توسعه وپیشرفت ورزش در شهرستان را فراهم کنیم

رئیس شورای اداری پارسیان اظهارداشت: شهرستان پارسیان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی خوبی است که امیدواریم با حمایتهای بیشتر مدیرکل محترم ورزش وجوانان استان شاهد توسعه امور ورزش وجوانان درشهرستان پارسیان باشیم

در پایان روسای هیئت های شهرستان نظرات ،پیشنهادات و مشکلات خودرا به حاضرین ارائه نمودند و خواستار حل مسئه ایاب و ذهاب ورزشکاران به مسابقات استانی شدند.

گفتنی است در جریان سفر یک روزه مدیرکل ورزش وجوانان استان وهیئت همراه، ازاماکن و فضاهای ورزشی در حال ساخت شهر پارسیان، دشتی ، کوشکنار ،روستاهای بستانو ، ستلو و برکه دکا بازدید بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز