معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بازدید کرد

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۰۰:۰۷
کد خبر: ۷۷۷۰۹۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از بخش های مختلف این منطقه بازدید کرد.

دکتر ایرج حیدری با همراهی مدیرکل اقتصادی استانداری و مدیران منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، از دو طرح عمرانی در این منطقه بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در بدو ورود به منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از مراحل نهایی آماده سازی نیروگاه ۲۳۵ مگاواتی هرمز که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس احداث گردیده است بازدید و با توضیحات مجری طرح از نزدیک در جریان روند آماده سازی این نیروگاه برای افتتاح قرار گرفت.

نیروگاه ۲۳۵ مگاواتی هرمز مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس  به زودی با حضور مسئولان ارشد کشور و استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دکتر حیدری در ادامه بازدید خود با حضور در محل اجرای طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس  از بخش های مختلف طرح توسعه این منطقه بازدید بعمل آورد و در جریان پیشرفت فیزیکی این طرح که نقش مهمی در جذب فعالیت های سرمایه گذاری جدید دارد، قرار گرفت و بر ضرورت تسریع در تکمیل طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس تاکید کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز