اکرمی تاکید کرد:

برنامه های ایجاد نشاط اجتماعی طی یک هفته در هرمزگان اجرایی شوند

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۰۱:۵۱
کد خبر: ۷۷۷۰۹۴
برنامه های ایجاد نشاط اجتماعی طی یک هفته در هرمزگان اجرایی شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر اجرایی شدن برنامه های ایجاد نشاط اجتماعی در استان و سواحل بندرعباس ظرف یک هفته تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ بهروز اکرمی در نشست کمیته ارتقای نشاط اجتماعی استان هرمزگان، عنوان کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ورزش و جوانان، کانون پرورش فکری کودکان، شهرداری ها، میراث فرهنگی و گردشگری و فرمانداری ها و دیگر دستگاه های متولی باید برنامه هایی را برای نشاط اجتماعی تدوین و اجرایی سازند.

وی با بیان اینکه باید با استفاده از ظرفیت موجود زمینه نشاط اجتماعی را فراهم ساخت، افزود: می توان با بهره گیری از ظرفیت های متعدد هنرمندان و ایده های خلاقانه زمینه نشاط اجتماعی برای مردم را فراهم کرد.

اکرمی اضافه کرد: برنامه هایی مانند بازارچه های متعدد غذاهای بومی و صنایع دستی، برگزاری مسابقات ورزشی جام محلات و نمایش های خیابانی، اجرای موسیقی زنده در ساحل بندرعباس از جمله این برنامه ها هستند که می تواند نشاط اجتماعی را ایجاد کنند.

وی خاطر نشان کرد: فرمانداران باید در هفته جلسه کمیته ارتقای نشاط اجتماعی را در شهرستان ها برگزار کنند و برنامه های متنوع برای نشاط در شهرها و روستاهای شهرستان زیر مجموعه خود اجرا کنند و هر دو هفته یک بار گزارشی از برنامه های اجرایی را به دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری ارسال کنند.

اکرمی تصریح کرد: باید بجای حرف زدن بدنبال عمل و اجرایی ساختن برنامه ها رفت، برای ایجاد نشاط اجتماعی نباید منتظر دستورالعمل و صورتجلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز