سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می کند؛

همایش تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم در حوزه نفت و انرژی

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۷۷۵۵۴
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری همایش تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم در حوزه نفت و انرژی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛  کیهان عباسیان باعلام این خبر اظهار داشت: این همایش با محوریت سرمایه گذاری و تامین مالی، جذب مشارکت شرکت های داخلی برای طرح ها و پروژه های نفت و انرژی در منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

وی افزود: معرفی توانمندی های مهندسی، ساخت تجهیزات حوزه نفت و گاز و مدیریت اجرایی طرح ها، بخش دیگری از موضوعات مورد نظر در این همایش می باشد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به حضور بیش از 100 شرکت در این همایش، عنوان کرد: در همایش تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم در حوزه نفت و انرژی می توان به حضور شرکت هایی مانند شرکت های مهندسی، ساخت تجهیزات، مدیریت اجرایی و همچنین شرکت های سرمایه گذاری و بانکی به منظور تامین منابع مالی اشاره کرد.

شایان ذکر است، همایش تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم در حوزه نفت و انرژی در محل سالن کوه نور، سالن همایش های هتل پارسیان اوین پایتخت، روز دوشنبه مورخ 28 آبان ماه برگزار می شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز