مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس:

صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در تجلی دست آوردهای انقلاب اسلامی گامهای خوبی برداشته است

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۷:۳۶
کد خبر: ۷۷۸۱۲۳
صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در تجلی دست آوردهای انقلاب اسلامی گامهای خوبی برداشته است
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در جمع خبرنگاران گفت :صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در تجلی دست آوردهای انقلاب اسلامی گامهای خوبی برداشته است

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مهران جلایی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن گفت:شصت و شش مستند در سیمای مرکز خلیح فارس با موضوع انقلاب شکوهمند اسلامی و دست آوردهای آن در دست تولید و پخش است که در این بین می توان به مستند خلیل و مستند ستارگان ساحل اشاره نمود.

وی پخش سریال بیست و شش قسمتی با نام اشکهای حرا با هدف نمایش توانمدی های استان به بهترین شکل ممکن  و پخش دو تله فیلم و چهل مجموعه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی را از دیگر اقدامات صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در راستای بیان دست آوردهای انقلاب اسلامی خواند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در ادامه همچنین از تولید برنامه تلوزیونی به نام" کارنامه" که در آن از همه استانداران دعوت شده تا  دست آوردهای خود در زمان استانداری هرمزگان بیان کنند.

جلایی تصریح کرد در حوزه رادیو نیز بزنامه خوبی از جمله ۴۰ سازه ،گفتگو های خبری ،مشق عشق و ...  در درست تولید و پخش است که در برنامه های معمول نیز در حال پرداختن این مهم هستیم و این در حالی است که در برنامه های معمول و جاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس نیز به این مهم می پرداخته شده است.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی از اقدامات فنی و همچنین تولید برنامه های گرافیکی خبر داد و با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و خبری نیز بیش از ۱۱۰ برنامه خبری نیز در راستای بیان دست آوردهای انقلاب سالامی و نکوداشت آن پخش شده است و بدون شک تا بهمن ماه روند تولید و پخش این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

خبرنگار : کاظم محمدیان مصمم
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز