مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان:

مسکن دغدغه بزرگ مددجویان کمیته امداد در استان هرمزگان

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۴:۳۲
کد خبر: ۷۷۸۱۶۹
851 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان طی هفت‌ماهه امسال در قالب خرید، احداث، تکمیل، تعمیر و بهسازی انجام‌شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان برنامه‌های این نهاد ارائه خدمت مسکن مددجویان در سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از خدمات تأثیرگذار در حوزه توانمندسازی جامعه، تأمین و بهسازی مسکن مددجویان است گفت: نیاز عمده مددجویان تحت حمایت در حوزه مسکن تعمیر و بهسازی است که با توجه به افزایش بهای مصالح ساختمانی، نیازمند مشارکت بیشتر خیران برای خدمت‌رسانی بهتر در حوزه مسکن هستیم.

الهیاری بیان کرد: 851 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در قالب احداث، تکمیل، تعمیر و بازسازی طی هفت‌ماهه امسال انجام‌شده‌ است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: 214 مورد از این واحدها مربوط به خرید و ساخت مسکن و 637 مورد دیگر درزمینهٔ تعمیر، تکمیل و بهسازی منازل مددجویان است.

وی بابیان اینکه درمجموع سه میلیارد و 634 میلیون تومان در هفت‌ماهه سال جاری در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است یادآور شد: 377 میلیون تومان اعتبار از محل کمک‌های مردمی و مشارکت خیران در حوزه مسکن مددجویان هزینه شده است.

الهیاری بابیان اینکه 168 مسکن دیگر نیز تا انتهای سال برای مددجویان تحت حمایت احداث می‌شود ادامه داد: برای خرید هر واحد مسکن شهری تا سقف مبلغ 20 میلیون تومان و برای ساخت هر واحد مسکن روستایی 15 میلیون تومان توسط کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت اعطاء می‌شود.

 

 

 

نظر شما