نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

هنر دفاع مقدس راه مقابله با هنر فاسق استکبار است

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۱:۳۵
کد خبر: ۷۷۸۹۵۱
هنر دفاع مقدس راه مقابله با هنر فاسق استکبار است
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: هنر دفاع مقدس و بیان ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا در قالب هنر، راه مقابله با هنر فاسق استکبار است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در جمع هنرمندان دفاع مقدس اظهارداشت: شیاطین، بزرگترین ضربه‌ها را از طریق هنر فاسق به ما می‌زنند.

وی با تاکید بر این مطلب که باید با هنر به جنگ هنر رفت، افزود: اگر دفاع مقدس و ارزش‌های آن در قالب هنر، بیان و منتقل شود بدانید هنر ما پیروز خواهدبود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان این مطلب که زبان هنر، گویا و دلنشین است، تصریح‌کرد: هنر باید حمایت و تقویت شود و زمینه‌های حضور آثار هنرمندان در جهان را فراهم آورد.

 آیت‌الله نعیم‌آبادی، هنر مربوط به بیان ارزش‌های دفاع مقدس را کوبنده‌ترین و موثرترین هنر دانست و گفت: هنری که شما هنرمندان در پی آن هستید پیام‌های خوبی به‌همراه دارد.

وی از واژه «مادیات دیوانه» نام برد و آن را عاملی برای سقوط ارزش‌های انسانی دانست و گفت: نمود این «مادیات دیوانه» در افعال و رفتار رئیس جمهور آمریکا مشهود است.

امام جمعه بندرعباس اضافه‌کرد: ترامپ، علنا قتل یک نفر را دست‌مایه‌ای برای دوشیدن گاو شیرده سعودی قرار داد و ارزش‌های انسانی را زیر پا گذاشت.

نعیم‌آبادی گفت: تنها هنری که می‌تواند با دنیای مادیات دیوانه مقابله کند؛ شهید، خون شهید و ارائه این خون است.

وی به هنرمندان دفاع مقدس و جشنواره فانوس توصیه‌کرد هنر خود را به‌صورت پخته و کامل، همراه با محتوای قوی و شکلی زیبا ارائه کنند تا هنرشان ماندگار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز