داریوش باقرجوان:

نشست هم اندیشی پیشکسوتان صنوف حمل ونقلی در خصوص مسائل جاری حمل ونقل

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۲:۳۳
کد خبر: ۷۷۸۹۶۰
داریوش باقرجوان نشستی با حضور پیشکسوتان صنعت حمل و نقل ، هیئت مدیره صنوف شرکتهای داخلی کالا و مسافر، رانندگان وسائط نقلیه سنگین کالای شهرستان بندرعباس ، هیئت مدیره انجمن سواری کرایه ،معاونین مسؤلین حوزه حمل و نقل برگزار کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ داریوش باقرجوان هفته وحدت را که به مناسبت میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) است را گرامی داشت و گفت :وحدت یعنی یکی شدن ، برادری ، انسجام و وحدت جمعی مهمترین مسئله امت اسلامی است  .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همین منظور از پیشکسوتان حمل و نقل که به صورت معنوی یاور اداره کل بوده اند تشکر و قدردانی کرد و گفت امید است که استان هرمزگان ، بندر شهید رجایی و باهنرکه قلب کشور است را با تلاش ها و متحد بودن و هم اندیشی به جلو ببریم .

وی افزود : با توجه به تحریم هایی که در سطح کشورپیش آمده ودر بر گیرنده استان ها و قطعا سایر آحاد جامعه و سیستم های دولتی میباشند خاطر نشان کرد:  شرکتها و موسسات ، انجمن ها کارهای بسیار خوبی انجام داده اند امید است در بحث حمل و نقل و جاده ای از نقطه نظرات پیشکسوتان بهره مند شویم تا بتوانیم با تلاش و متحد شدن صنعت حمل و نقل را رونق دهیم .

در ادامه ابوطالب جوادی به نمایندگی از پیشکسوتان صنعت حمل و نقل سخنان خود را با عرض تبریک هفته وحدت آغاز کرد و گفت: در قرآن کریم شتر وسیله ای برای حمل و نقل زمینی بیان شده است و حضرت پیغمبر برای  اداره امورتجاری خود از شتر استفاده می کرده است.

وی افزود : حمل و نقل کلید ویژه اقتصادی جامعه است و در ارتباط با جامعه نقش بسزایی را ایفا می کند زیرا که معیشت جامعه از مبداء تا مقصد حمل و نقل میباشد .

ابوطالب جوادی  عنوان کرد: صاحبان این جاده و تامین جاده و اقتصاد مملکت بر دوش صنعت حمل و نقل میباشد ولی متاسفانه در امور اقتصادی به آن اهمیت داده نمیشود به همین دلیل در جلسات حضور فعالان و مسؤلین حمل و نقل جهت پیشبرد هر چه بهتر اقتصاد جامعه و جلوگیری از مشکلات الزامی میباشد.

در ادامه جلسه حاضرین به ارائه سوالات و نقطه نظرات در خصوص مباحث مختلف پرداختند و مسئولین اداره کل با صبر و بردباری و  با شفاف سازی آنها  پاسخ مناسب دادند

در پایان ابوطالب جوادی ازداریوش باقرجوان به عنوان مدیر جوانبخت یاد کرد وبابت حمایت و کنترل صحیح  اعتصابات پیش آمده  و جلب رضایت رانندگان زحمت کش و اخلاق حسنه و حسن نیت که همکاری لازم را با شرکت حمل و نقل داشته است  تشکر و قدرقدانی کرد .

شایان ذکر است در این جلسه در این جلسه از 10 تن از پیشکسوتان صنعت حمل و نقل در حوزه مسافر ، کالا و رانندگان وسائط نقلیه سنگین شهرستان بندرعباس و پیشکسوتان در صنف حمل و نقل سواری کرایه استان با اهداء لوح و هدایایی به رسم یادبود تجلیل بعمل آمد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز