معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان :

واگذاری تعدادی از معادن استان

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۸۰۳۵۰
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان گفت : سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در نظر دارد تعدادی از معادن بلامعارض استان را به صورت مزایده عمومی واگذار نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ ابرهیم سعدینی عنوان کرد : در راستای اجرای مواد 6  قانون معادن و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، اکتشاف و بهره برداری تعدادی از محدوده های اکتشافی و معدنی را از طریق مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و مالی واگذار می شود.

سعدینی بیان کرد : متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس بندرعباس – انتهای خیابان طلوع سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان مراجعه و یا به سایت سازمان به نشانی hor.mimt.gov.ir  مراجعه نمایند.

معاون امورمعادن و صنایع معدنی سازمان خاطر نشان کرد : افراد محدوده های مزایده ایی مشخص شده را می توانند بر روی سامانه کاداستر معادن به نشانی cadastre.mimt.gov.ir  مشاهده نمایند.

وی اظهار داشت :افردا متقاضی اسناد و مدارک مورد نیاز را تهیه و پیشنهادات خود را پس از بازدید محدود های مورد نظر و تکمیل مدارک مربوطه ،  با توجه به شرایط مندرج حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 24 آذر ماه سالجاری بصورت لاک و مهر شده تحویل دبیرخانه سازمان داده و رسید دریافت کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز