حیدری پوری خبر داد:

رفع آبگیری معابر و رسیدگی به مشکلات ناشی از بارندگی و طوفان شب گذشته

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۰:۲۹
کد خبر: ۷۸۰۵۷۹
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس از رفع عمده آبگیری‌های رخ داده و همچنین رسیدگی به مشکلات پیش آمده ناشی از بارندگی و طوفان شب گذشته، با فعالیت 395 نفر از کارکنان شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ حمیدرضا حیدری‌پوری با اشاره به بارندگی شب گذشته در شهر بندرعباس، اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی قابل توجه و همچنین طوفان در بخش‌هایی از استان، پیش از وقوع بارندگی، کلیه نیروهای مربوطه در شهرداری مناطق، نواحی و سازمان‌های وابسته در آماده‌باش کامل قرار داشتند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع، 395 نفر از کارکنان شهرداری بندرعباس به صورت مستقیم مشغول رصد، رفع مشکل و رسیدگی به امورات مربوط به بارندگی و طوفان بوده‌اند، افزود: طبق برنامه‌ریزی لازم که از قبل صورت گرفته نیروهای آموزش دیده شامل 30 نفر در هر ناحیه و 15 نفر در هر منطقه به همراه نیروهای کارشناسی و مدیریتی مشغول خدمات‌رسانی بوده‌اند.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این افراد در قالب 27 تیم ماموریت خود را انجام داده و صبح امروز کارشان خاتمه یافته است، گفت: در حال حاضر نقاط آبگیر شهر شناسایی شده و اغلب موارد رفع عیب شده است.

این مقام مسئول در انتها نیز از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه مشکل در ارتباط با بارندگی و طوفان، گزارش مربوطه را از طریق سامانده 137 شهرداری اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز