بازدید مدیرکل دفتر نگهداری راههای سازمان از راههای استان هرمزگان

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۹:۴۵
کد خبر: ۷۸۱۱۷۴
داریوش باقرجوان باتفاق مدیر کل دفتر نگهداری راههای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مدیر کل دفتر فنی استانداری و معاون راهداری استان و رئیس اداره نگهداری راههای استان از محورهای مواصلاتی این استان بازدید کردند .

بازدید از محورهای بندرعباس به میناب ، سیاهو به احمدی ، بندرعباس به بندر خمیر ، بزرگراه بندر شهید رجایی و تقاطع غیر همسطح رویدر به همراه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و از جمله برنامه های رضا اکبری در سفر استانی به هرمزگان بود .

رضا اکبری  پس از بازدید از جاده های مواصلاتی هرمزگان با تشکر از مسئولین اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای ، به اهمیت بیشتر به محورهای پر ترافیک استان از جمله بزرگراه بندر شهید رجایی گفت : این محور یکی از محورهای مهم کشور به شمار می رود بنابراین رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی مطلوب و مناسب این محور یک امر ضروری است .

داریوش باقرجوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در ادامه این بازدید با ذکر توضیحات از فعالیت های انجام شده در سال جاری به این مقام مسئول در سازمان خاطرنشان کرد : کارهای خوبی از جمله روکش های آسفالتی در محورهای استان انجام شده است و امید می رود در آینده ای نزدیک تخصیص اعتبار مناسب برای بهسازی برخی محورها از جمله تقاطع غیر همسطح سه راهی رویدر تصمیماتی گرفته شود و به زودی به استان ابلاغ شود.

در پایان این بازدیدها نیز جلسه ای با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مدیر کل دفتر فنی استانداری و معاون راهداری استان و رئیس اداره نگهداری راههای در دفتر عمرانی استانداری هرمزگان تشکیل شد که مصوباتی منجمله :

مطالعه تقاطع سرخون اصلاح و براورد آن به دو دهانه پل شش متری زیر گذر،ادامه عملیات بهسازی و لکه گیری روکش آسفالت محور بندرشهید رجایی در باند رفت و برگشت ،مطالبات بهسازی و روکش آسفالت محور سیاهو به احمدی بطول 10 کیلومتر ، طرح رمپ ورود و خروج بندرشهید رجایی جهت درخواست اخذ مجوزبرگزاری مناقصه به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشورارسال شود .

پیگیری افزایش اعتبار و تخصیص و پروژه تقاطع دهنو – قلعه قاضی از سازمان راهداری جهت ابلاغ به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان و همچنین مطالبات تقاطع دانشگاه به سمت زهرا تهیه گردد

مطالعه و اصلاح تقاطع فین و دوربرگردان آن توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ،طرح اصلاح دور برگردان روبروی انجمن صنفی وسائط نقلیه سنگین بوژی داران توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهیه و انجام شود .

مقرر شد تقاطع غیر همسطح رویدر با هماهنگی شرکت ها جهت اخذ مجوز برگزاری مناقصه به سازمان راهداری ارسال گردد .در خصوص راه جدید الاحداث گچین و پل های جاده قدیم و راه های ارتباطی روستاهای واقع در مسیر رفت مکاتبه و جلسات با حوزه ساخت برگزار گردد .

تقاطع غیر هم سطح نامجو تا پل هورمودر پس از تکمیل زیرسازی و تعریض روکش آن توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام پذیرد .

اخذ مجوز طرح و برآورد اصلاح انتهای آزاد راه شهید رجایی به سمت دشت امام جهت اخذ مجور به سازمان راهداری راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور وبرآورد بهسازی 5 کیلومتر مسیر رویدر و اعلام به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور جهت اخذ مجوز برگزاری مناقصه حاصل این نشست بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز