بمناسبت هفته بسیج:

امنیت و آسایش ایران را مدیون شهدا هستیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۷:۴۶
کد خبر: ۷۸۲۱۶۴
امنیت و آسایش ایران را مدیون شهدا هستیم
امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه خادمی معاون ورزشی،عامری مدیرحراست، و جمعی از مسئولین از خانواده های شهید ورزشکار، جعفرزمانی دیدار نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیداراظهارداشت: اگر در ایران اسلامی امنیت و آسایشی برقراراست از برکت خون شهدا هست و در واقع شهدا افتخار ما هستند،

وی ادامه داد: هر کاری اگر برای خانواده شهدا انجام دهیم بازهم کم است و در واقع این ها رفتندامابرای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایثار و گذشت کردند و به شهادت رسیدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: وظیفه ما هست که یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم حسب وظیفه بود که باهمکارانم درکنارشما حضور بهم رسانیم.

آمنه عبدالله زاده همسر شهید جعفر زمانی با تاکید بر اینکه اغلب خصلت‌های شهدا شبیه به هم بوده است، اخلاق و ولایت‌مداری را از ویژگی‌های شهید جعفر زمانی عنوان‌کرد و اظهارداشت: این شهید خصوصیات و ویژگی‌های شاخصی همچون، صداقت، انسانیت، تواضع و فروتنی و دستگیری از فقرا و نیازمندان را سرلوحه کار خویش قرار داده بود.

وی با اشاره به اینکه شهید زمانی همیشه ساده پوش و بی پیرایه بود، بیان‌داشت: شهید زمانی معتقد بود که انسان باید برای پاکی نفس خود از غرور و خودپسندی دوری کند و ساده زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه شهدا خصوصیات اخلاقی، دینی، مذهبی و اجتماعی مشترک دارند، تاکید کرد: آرمان‌های شهدا و ارزش‌های تاثیرگذار در رفتار و کردار این عزیزان باید به نسل امروز انتقال یابد و نسل جوان این را بدانند که هر کس باید از خود شروع کند و با دور نگه‌ داشتن نفس خود از هر گونه پلیدی، اهداف و وصایای شهدا را در اولویت برنامه‌های خود در زندگی روزمره قرار دهند.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز