اقدام شهرداری منطقه یک بندرعباس :

نقاشی شخصیت های کارتونی بر روی سطل های زباله

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۲:۵۶
کد خبر: ۷۸۲۲۸۶
اقدام شهرداری منطقه یک بندرعباس در نقاشی شخصیت های کارتونی بر روی سطل های زباله و استفاده از رنگ های شاد در طراحی آن‌ها موجب زیبایی چهره شهر شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ شهرداری منطقه یک بندرعباس با نقاشی شخصیت های کارتونی بر روی سطل های زباله مکانیزه شهری تلاش می کند تا با این کار در ترویج فرهنگ جمع آوری زباله و داشتن شهری پاک گام بردارد.

هومن رفیعی بندری، مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس با اعلام این خبر افزود: در راستای ترویج فرهنگ جمع آوری زباله و داشتن شهری پاک در میان کودکان، شهرداری بندرعباس اقدام به نصب سطل های دارای نقاشی شخصیت های کارتونی در محدوده منطقه یک شهری کرده است .

وی اضافه کرد: طراحی و رنگ آمیزی جدید سطل های زباله با هدف زیباسازی فضای شهری و فرهنگ سازی و تشویق شهروندان به حفظ نظافت عمومی شهر انجام شده است.

رفیعی بندری با بیان اینکه این اقدام شهرداری با استقبال خوب شهروندان بویژه کودکان و نوجوانان روبرو شده است، اظهار کرد: شهرداری بندرعباس می کوشد تا با این کار خود کودکان را به جمع آوری زباله و جلوگیری از انداختن آن در معابر، کوچه و خیابان ها تشویق کند

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه به زودی سطل های زباله جدیدی در دیگر خیابان‌های سطح شهر که نیازمند به سطل زباله بیشتر باشند، نصب می‌شود، از بهسازی و رنگ آمیزی سطل‌های زباله  قبلی و هماهنگ شدن آن‌ها با سطل‌های زباله جدید خبر داد.

 

نظر شما