جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان:

چهارمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان هرمزگان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۶:۵۴
کد خبر: ۷۸۲۶۹۸
چهارمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان هرمزگان برگزار شد
چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان به ریاست اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری و با حضور امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان ، خواجه فینی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل و اعضای ستاد در سالن جلسات دفتر معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ بهروز اکرمی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان، اظهار کرد: باید تمامی جوانان استان تحت پوشش سایت یکپارچه سلامت قرار بگیرند، که در این زمینه آموزش و پرورش و دانشگاه ها، بیشترین نقش را در افزایش سلامت این قشر داشته باشند.

وی اضافه کرد: زمانی که یک فرد ساعات بانشاط و خوبی داشته باشد در طی هفته عملکرد بهتری خواهد داشت، مدیران متولی امر باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: به منظور ایجاد نشاط اجتماعی در ساحل بندرعباس باید شاهد برنامه های متنوع و متعدد باشیم و هیچ گونه تعلل و کم کاری از مدیری قابل قبول نیست.
وی بیان داشت: با توجه به آب و هوای مناسب و ایده آل استان در ماه های کنونی سال باید دستگاه های متولی برنامه های متعددی برای ایجاد نشاط اجتماعی برای مردم تدارک دیده باشند اما متاسفانه جز چند دستگاه آن هم در حد کوچک شاهد اجرای برنامه ای در این زمینه نیستیم.
اکرمی با بیان اینکه ما مدیران خدمتگذاران مردم هستیم، تصریح کرد: مدیران در هر رده و منصبی باید بدانند که تنها خدمتگذار مردم هستند و باید در زمینه رضایتمندی آنها گام بردارند و ایجاد نشاط اجتماعی یکی از عوامل رضایت افراد در جامعه است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان اظهارکرد: در کنار تمامی برنامه ها و نیازهای جوانان نباید سلامت آنها فراموش شود وپرداختن به سلامت آنها باید به عنوان یک اولویت در دستور کار دستگاههایی که بیشترین ارتباط را با این قشر دارند قرار گیرد.
اکرمی گفت: باید در این گونه جلسات جوانان نیز حضور داشته باشند تا بتوان مسائل و خواسته های آنها را از زبان خودشان شنید و برای آنها برنامه ریزی کرد.
محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه این جلسه اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان برحسب وظیفه‌ برای حل معضلات و مشکلات جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی اقداماتی را انجام می‌دهد، اما برای حل مشکلات باید تمام سازمان‌ها و ادارات کمک کنندتا بخشی از مشکلات این حوزه مرتفع شود.
وی از ادارات و دستگاه هایی که گزارش اقدامات و برنامه های خود را در حوزه های مرتبط با جوانان ارسال نموده اند تشکر و قدردانی نمود.
امیاری تصریح کرد: نگاه به مسائل و مشکلات جوانان باید نگاهی برنامه محور، توانمندساز و نگاه فرابخشی باشدتا بتوانیم گامهای اثرگذاری در این مسیر برای جوانان استان برداریم.
وی درادامه از همه دستگاهها خواست که برنامه های امسال اوقات فراغت را هر چه زودتر به دبیرخانه ارسال نمایندتا جمعبندی لازم در این حوزه صورت پذیرد .
گفتنی است چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با دستور کار ارائه سند سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی ، عملکرد اوقات فراغت دستگاههای اجرایی استان و موضوع گردشگری برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز